Дослідження діяльності інституційних інвесторів в контексті фінансового маркетингу

Автор(и)

  • Любов Василівна Новошинська Одеський національний економічний університет, 65082, м. Одеса, вул. Преображенська, 8, Україна https://orcid.org/0000-0002-4294-4689

DOI:

https://doi.org/10.15587/2312-8372.2015.36943

Ключові слова:

фінансовий ринок, рецесія, реальний сектор, інституційні інвестори, фінансова глобалізація, результативність

Анотація

Досліджено сучасні тенденції розвитку фінансового ринку в контексті фінансової глобалізації, фінансіоналізації економіки, інституціоналізації на фінансовому ринку України. Позначена доцільність формування та використання фінансового маркетингу в діяльності інституційних інвесторів в сегментах інвестиційних, страхових і пенсійних ринків. Обґрунтовано теоретичну модель фінансового маркетингуяк нову парадигму стратегічної маркетингової діяльності інституційних інвесторів

Біографія автора

Любов Василівна Новошинська, Одеський національний економічний університет, 65082, м. Одеса, вул. Преображенська, 8

Кандидат економічних наук, доцент

Кафедра маркетингу

Посилання

  1. Levitt, T., Enis, B., Koks, K., Mokva, M. (2001). Globalizatsiia rynkov. Seriia «Klassika marketinga». SPb: Piter, 75−91.
  2. Gailz, M. S.; In: Shoiko, S. M. (1994). Upravlenie fondami na voznikaiushchih rynkah. Materialy seminara ekspertov kompanii GMA – Cadogan Partnership (Velikobritaniia). Moskva: Institut privatizatsii i Upravleniia, 57-85.
  3. Stefenson, R.; Translation from English: Il'ina, V. V., Boldysheva, A. V.; In: Kalugin, E. V. (2007). Marketing finansovyh uslug. M.: Vershina, 256.
  4. Kuk, V. J., Jr; Translation from English: Kobzareva, N. I.; In: Kalugin, E. V. (2007). Marketing i finansy. V poiskah konstruktivnogo dialoga. M.: Vershina, 344.
  5. Moskvin, S. A. (2009). Investitsionnaia politika v period global'nogo finansovo-ekonomicheskogo krizisa. Materialy krugl. stola, 12 iiunia 2009 g. Rynok kapitala Ukrainy: investitsionnye vozmozhnosti v usloviiah krizisa. Kiev, 3-9.
  6. Varnalіi, Z. S. (2010). Detіnіzatsіia ekonomіki Ukrayni. Fіnansovii marketing, № 5-6, 7-9.
  7. Mitiukov, І. O. (2009). Ekonomіka Ukrayni: svіt v kіntsі tuneliu. Materіali XXII mіzhn. forumu uchasnikіv rinku kapіtalu, 17-20 veresnia 2008 r. Alushta, 19-25.
  8. Korneev, V. V. (2007). Fіnansovі poseredniki iak іnstituti rozvitku. K.: Osnova, 192.
  9. Tobіn, J.; Translation from English: Feshchenko, V. M., Koval'chuk, A. T. et al; In: Feshchenko, V. V. (2011). Pro faktori popitu na fіnansovі aktivi. Materіali vistupu pri oderzhannі Nobelіvs'koi premіi z ekonomіki, 8 listopadu 1981 roku. Entsiklopedichnii dovіdnik «Vidatnі fіnansisti ta suchasna praktika. K.: UAFR, 392.
  10. Bіriuk, S. O. (2009). Derzhavne reguliuvannia fondovogo rinku Ukrayni v postkrizovii perіod. Materіali XII mіzhnar. forumu uchasnikіv rinku kapіtalu, 17-20 veresnia, 2009 r. Alushta, 25-28.
  11. Fіrіs, P. V., Bendl, N. T., Praifer, F. I., Rebshtein, D. J. (2009). Marketingovі pokazniki: Bіl'she 50 pokaznikіv, iakі vazhlivo znati kozhnomu kerіvniku. Dnіpropetrovs'k: Balans Bіznes Buks, 480.
  12. Feshchenko, V. V., Novoshins'ka, L. V., Romanchenko, O. V. et al; In: Feshchenko, V. V. (2007). Entsiklopedichnii dovіdnik. Іnstrumenti ta ustanovi fіnansovogo rinku. K.: Ukrayns'ke agentstvo fіnansovogo rozvitku, 504.
  13. Baffet, U.; Translation from English: Feshchenko, V. M., Novoshins'ka, L. V., Koval'chuk, A. T. et al; In: Feshchenko, V. V. (2011). Pro pravila efektivnogo іnvestuvannia. Entsiklopedichnii dovіdnik. Vidatnі fіnansisti ta suchasna praktika. K.: UAFR, 392.
  14. Novoshins'ka, L. V. (2013). Marketing fіnansovih poslug іnstitutsіinih іnvestorіv. Odesa: PALMІRA, 312.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-01-29

Як цитувати

Новошинська, Л. В. (2015). Дослідження діяльності інституційних інвесторів в контексті фінансового маркетингу. Technology Audit and Production Reserves, 1(5(21), 23–29. https://doi.org/10.15587/2312-8372.2015.36943

Номер

Розділ

Економіка та управління підприємством: Оригінальне дослідження