Розвиток лісогосподарської галузі та впровадження «зеленого» туризму в Україні на засадах екологічного маркетингу
DOI:
https://doi.org/10.15587/2312-8372.2015.44498Ключові слова:
екологічний маркетинг, зелений туризм, лісове господарствоАнотація
Проведено дослідження можливостей розвитку підприємств лісового господарства на основі впровадження засад екологічного маркетингу. Дослідження виявили можливості примноження запасів лісових ресурсів за рахунок залучення коштів недержавного фінансування. Екологічний маркетинг забезпечує організацію нового виробництва і збуту продукції та послуг зеленого туризму.Посилання
- Leonhart, D. (1997, March 17). Two-Tier Marketing. Business Week. Available: http://www.businessweek.com/1997/11/b35181.htm
- Hawkins, D. I., Best, R. J., Coney, K. A. (1992). Consumer Behavior. Ed. 5. Homewood, Illinois, Irwin, 16–23.
- In: Oklander, M. A. (2011). Marketing sectors of the national economy. Odessa: Astroprint, 408.
- Romat, E. V. (2014). Marketing: from the ethical to the socially responsible. Marketing and Advertising, 1 (208), 30–47.
- Durovich, A. P. (2000). Marketing in tourism. M.: OOO "New knowledge", 367.
- Zeithalm, V., Bitner, M. J. (2012, March 12). Services Marketing. Ed. 6. New York: McGraw-Hill, 704.
- Kovalevа, S. (2010). Marketing costs and marketing investments. Man and labor, 4, 59-60.
- Balabanovа, L. V., Folomkіna, I. S. (2009). Management implementation strategy of the company: marketing approach. Donetsk: Dondo, 456.
- Urban, I., Huber, B., Ditrtova, K. et al. (2013). Features support for environmental management. Available: http://www.ukraine.fibl.org/fileadmin/documents-ukraine/PossibilitiesOfStateSupport.pdf
- Soyuz-Inform. Information-analytical agency. Available: http://www.souz-inform.com.ua/
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Технологічний аудит та резерви виробництва
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Закріплення та умови передачі авторських прав (ідентифікація авторства) здійснюється у Ліцензійному договорі. Зокрема, автори залишають за собою право на авторство свого рукопису та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY. При цьому вони мають право укладати самостійно додаткові угоди, що стосуються неексклюзивного поширення роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом, але за умови збереження посилання на першу публікацію статті в цьому журналі.