Розвиток лісогосподарської галузі та впровадження «зеленого» туризму в Україні на засадах екологічного маркетингу

Автор(и)

  • Вікторія Вікторівна Добрянська Полтавський національний технічний університет ім. Юрія Кондратюка, пр. Першотравневий 24, м. Полтава, Україна, 36000, Україна https://orcid.org/0000-0001-6975-6058
  • Тетяна Станіславівна Глущенко Полтавський національний технічний університет ім. Юрія Кондратюка, пр. Першотравневий 24, м. Полтава, Україна, 36000, Україна https://orcid.org/0000-0002-7126-1430

DOI:

https://doi.org/10.15587/2312-8372.2015.44498

Ключові слова:

екологічний маркетинг, зелений туризм, лісове господарство

Анотація

Проведено дослідження можливостей розвитку підприємств лісового господарства на основі впровадження засад екологічного маркетингу. Дослідження виявили можливості примноження запасів лісових ресурсів за рахунок залучення коштів недержавного фінансування. Екологічний маркетинг забезпечує організацію нового виробництва і збуту продукції та послуг зеленого туризму.

Біографії авторів

Вікторія Вікторівна Добрянська, Полтавський національний технічний університет ім. Юрія Кондратюка, пр. Першотравневий 24, м. Полтава, Україна, 36000

Кандидат технічних наук, доцент

Кафедра міжнародної економіки та маркетингу

Тетяна Станіславівна Глущенко, Полтавський національний технічний університет ім. Юрія Кондратюка, пр. Першотравневий 24, м. Полтава, Україна, 36000

Старший викладач

Кафедра міжнародної економіки та маркетингу

Посилання

  1. Leonhart, D. (1997, March 17). Two-Tier Marketing. Business Week. Available: http://www.businessweek.com/1997/11/b35181.htm
  2. Hawkins, D. I., Best, R. J., Coney, K. A. (1992). Consumer Behavior. Ed. 5. Homewood, Illinois, Irwin, 16–23.
  3. In: Oklander, M. A. (2011). Marketing sectors of the national economy. Odessa: Astroprint, 408.
  4. Romat, E. V. (2014). Marketing: from the ethical to the socially responsible. Marketing and Advertising, 1 (208), 30–47.
  5. Durovich, A. P. (2000). Marketing in tourism. M.: OOO "New knowledge", 367.
  6. Zeithalm, V., Bitner, M. J. (2012, March 12). Services Marketing. Ed. 6. New York: McGraw-Hill, 704.
  7. Kovalevа, S. (2010). Marketing costs and marketing investments. Man and labor, 4, 59-60.
  8. Balabanovа, L. V., Folomkіna, I. S. (2009). Management implementation strategy of the company: marketing approach. Donetsk: Dondo, 456.
  9. Urban, I., Huber, B., Ditrtova, K. et al. (2013). Features support for environmental management. Available: http://www.ukraine.fibl.org/fileadmin/documents-ukraine/PossibilitiesOfStateSupport.pdf
  10. Soyuz-Inform. Information-analytical agency. Available: http://www.souz-inform.com.ua/

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-05-28

Як цитувати

Добрянська, В. В., & Глущенко, Т. С. (2015). Розвиток лісогосподарської галузі та впровадження «зеленого» туризму в Україні на засадах екологічного маркетингу. Technology Audit and Production Reserves, 3(5(23), 20–23. https://doi.org/10.15587/2312-8372.2015.44498

Номер

Розділ

Економіка та управління підприємством: Оригінальне дослідження