Оцінка рівня забезпечення якості послуг автосервісу

Автор(и)

  • Віктор Степанович Кузьмін Донецький Національний технічний університет «Автомобільно-дорожній інститут», Україна

DOI:

https://doi.org/10.15587/2312-8372.2012.4803

Ключові слова:

Якість послуги, показники якості, процес технологічний

Анотація

Розроблено модель і систему забезпечення  якості послуг підприємства автосервісу. Розглянуто та визначено вимоги та  умовиформування системи оцінки рівня забезпечення, представлено загальну методикута порядок оцінки. Наведено рекомендації по визначенню коефіцієнта якості забезпечення виробничого процесу і послуги

Біографія автора

Віктор Степанович Кузьмін, Донецький Національний технічний університет «Автомобільно-дорожній інститут»

Асистент

Кафедра «Автомобільний транспорт»

Посилання

  1. Волгин, В.В. Автомобильный дилер: практическое пособие по маркетингу и менеджменту сервиса и запасних частей [Текст] / В.В. Волгин – М.: Ось-89, 1997 – 224с.
  2. Волков, В.П. Направление использования вибродиагностики в автосервисе [Текст] / В.П. Волков, В.М. Мищенко // Вiстi Автомобільно–дорожнього інституту. – 2007. – Вып № 2. – С. 31– 35.
  3. Мастепан, С.М. Формування обсягів виробництва послуг автосервісу [Текст] / С.М. Мастепан, Д.М. Мінаков, А.І. Казмерчук // Вісник Севастопольського НТУ, серія: машинобудування та транспорт. – Вип. № 121. – 2011. – С. 128-131.
  4. Мастепан, С. Аналіз мотиваційної складової розвитку виробничого процесу автосервісного підприємства [Текст] / Сергій Мастепан, Дмитро Мінаков, Дмитро Селівьорстов // Східно-Європейський журнал передових технологій. – 2011. – T. 2, N 4(50). – С. 68-71. – Режим доступу : URL : http://journals.uran.ua/eejet/article/view/1780.

##submission.downloads##

Як цитувати

Кузьмін, В. С. (2012). Оцінка рівня забезпечення якості послуг автосервісу. Technology Audit and Production Reserves, 5(1(7), 37–38. https://doi.org/10.15587/2312-8372.2012.4803