Вибір місця розташування датчиків тиску палива для реєстрації процесів коливання

Автор(и)

  • Николай Петрович Булгаков Харківський національній автомобільно-дорожній університет, вул. Петровського 25, м. Харків, Україна, 61002, Україна https://orcid.org/0000-0002-7172-8678
  • Евгений Юрьевич Зенкин Харківський національній автомобільно-дорожній університет, вул. Петровського 25, м. Харків, Україна, 61002, Україна https://orcid.org/0000-0001-6801-1935

DOI:

https://doi.org/10.15587/2312-8372.2015.52024

Ключові слова:

датчик, тиск палива, процеси коливання, обладнання для діагностування, осцилограми

Анотація

Досліджено вплив місця розташування для різних типів датчиків тиску на точність та достовірність реєстрації значень коливання тиску палива на апаратурі бензинових інжекторних двигунів. Визначено вимоги до датчиків тиску. Пропонується до розробки стенд для таких випробувань. Результати можуть бути використані для діагностування паливної апаратури будь-яких бензинових двигунів.

Біографії авторів

Николай Петрович Булгаков, Харківський національній автомобільно-дорожній університет, вул. Петровського 25, м. Харків, Україна, 61002

Кандидат технічних наук, доцент

Кафедра технічної експлуатації та сервісу автомобілів

Евгений Юрьевич Зенкин, Харківський національній автомобільно-дорожній університет, вул. Петровського 25, м. Харків, Україна, 61002

Кандидат технічних наук, асистент

Кафедра технічної експлуатації та сервісу автомобілів

Посилання

  1. Zenkin, E. Yu. (2009). Analiz tehnicheskogo sostoianiia toplivnoi apparatury na osnove kolebanii davleniia topliva v gidroakkumuliatore. Dvigateli vnutrennego sgoraniia, 1, 144–148.
  2. Translated from German: Ponkratov, N. (2005). Sistemy upravleniia benzinovymi dvigateliami Bosch. Uzly i agregaty. Moscow: OOO «Knizhnoe izdatel'stvo «Za ruliom», 432.
  3. Ahlin, K. (2000). Modeling of pressure waves in the Common Rail Diesel Injection System. Linkoping University, Sweden. Available: https://www.fs.isy.liu.se/en/Publications/MSc/00_EX_3081_KA.pdf
  4. Shaw, C. T. (1992). Using Computational Fluid Dynamics Prentice Hall. Washington, 315.
  5. Chen, G., Aggarwal, S. K. (1996, February 1). Unsteady Multiphase Intake Flow in a Port-injected Gasoline Engine. SAE Technical Paper Series. SAE International, 59–69. doi:10.4271/960074
  6. Bulhakov, M. P. (2014). Diahnostuvannia palyvnykh system z bezposerednim uporskuvanniam za kolyvanniamy tysku palyva u rampi. Visnyk NTU «KhPI», 9 (1052), 140–145.
  7. Hu, Q., Wu, S. F., Stottler, S., Raghupathi, R. (2001, August). Modelling of Dynamic Responses of an Automotive Fuel Rail System, Part I: Injector. Journal of Sound and Vibration, Vol. 245, № 5, 801–814. doi:10.1006/jsvi.2000.3605
  8. Koval'chuk, L. I., Gusev, G. A. (2011). Diagnostirovanie sistem toplivopodachi benzinovyh DVS po parametram volnovyh protsessov v toplivnoi rampe. Avtomobil'naia promyshlennost', 4, 25–26.
  9. Stiesch, G. (2003). Modeling Engine Spray and Combustion Processes. Berlin: Springer, 282. doi:10.1007/978-3-662-08790-9
  10. Fox, J. A. (1989). Transient Flow in Pipes, Open Channels and Sewers. Ellis Horwood Ltd, 284.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-09-22

Як цитувати

Булгаков, Н. П., & Зенкин, Е. Ю. (2015). Вибір місця розташування датчиків тиску палива для реєстрації процесів коливання. Technology Audit and Production Reserves, 5(1(25), 16–19. https://doi.org/10.15587/2312-8372.2015.52024