Вибір місця розташування датчиків тиску палива для реєстрації процесів коливання
DOI:
https://doi.org/10.15587/2312-8372.2015.52024Ключові слова:
датчик, тиск палива, процеси коливання, обладнання для діагностування, осцилограмиАнотація
Досліджено вплив місця розташування для різних типів датчиків тиску на точність та достовірність реєстрації значень коливання тиску палива на апаратурі бензинових інжекторних двигунів. Визначено вимоги до датчиків тиску. Пропонується до розробки стенд для таких випробувань. Результати можуть бути використані для діагностування паливної апаратури будь-яких бензинових двигунів.
Посилання
- Zenkin, E. Yu. (2009). Analiz tehnicheskogo sostoianiia toplivnoi apparatury na osnove kolebanii davleniia topliva v gidroakkumuliatore. Dvigateli vnutrennego sgoraniia, 1, 144–148.
- Translated from German: Ponkratov, N. (2005). Sistemy upravleniia benzinovymi dvigateliami Bosch. Uzly i agregaty. Moscow: OOO «Knizhnoe izdatel'stvo «Za ruliom», 432.
- Ahlin, K. (2000). Modeling of pressure waves in the Common Rail Diesel Injection System. Linkoping University, Sweden. Available: https://www.fs.isy.liu.se/en/Publications/MSc/00_EX_3081_KA.pdf
- Shaw, C. T. (1992). Using Computational Fluid Dynamics Prentice Hall. Washington, 315.
- Chen, G., Aggarwal, S. K. (1996, February 1). Unsteady Multiphase Intake Flow in a Port-injected Gasoline Engine. SAE Technical Paper Series. SAE International, 59–69. doi:10.4271/960074
- Bulhakov, M. P. (2014). Diahnostuvannia palyvnykh system z bezposerednim uporskuvanniam za kolyvanniamy tysku palyva u rampi. Visnyk NTU «KhPI», 9 (1052), 140–145.
- Hu, Q., Wu, S. F., Stottler, S., Raghupathi, R. (2001, August). Modelling of Dynamic Responses of an Automotive Fuel Rail System, Part I: Injector. Journal of Sound and Vibration, Vol. 245, № 5, 801–814. doi:10.1006/jsvi.2000.3605
- Koval'chuk, L. I., Gusev, G. A. (2011). Diagnostirovanie sistem toplivopodachi benzinovyh DVS po parametram volnovyh protsessov v toplivnoi rampe. Avtomobil'naia promyshlennost', 4, 25–26.
- Stiesch, G. (2003). Modeling Engine Spray and Combustion Processes. Berlin: Springer, 282. doi:10.1007/978-3-662-08790-9
- Fox, J. A. (1989). Transient Flow in Pipes, Open Channels and Sewers. Ellis Horwood Ltd, 284.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Технологічний аудит та резерви виробництва
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Закріплення та умови передачі авторських прав (ідентифікація авторства) здійснюється у Ліцензійному договорі. Зокрема, автори залишають за собою право на авторство свого рукопису та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY. При цьому вони мають право укладати самостійно додаткові угоди, що стосуються неексклюзивного поширення роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом, але за умови збереження посилання на першу публікацію статті в цьому журналі.