Удосконалення системи продажу автомобілів на глобальному ринку
DOI:
https://doi.org/10.15587/2312-8372.2015.52044Ключові слова:
продажі, канали розподілу, автомобільний ринок, дистрибуція, дилер, маркетингАнотація
В статті розглянуті та проаналізовані класичні схеми продаж автомобілів, які використовуються з 30-х років минулого сторіччя, нові канали збуту автомобілів. Встановлено, що в новітні часи класична система дистрибуції зазнає змін. Досліджені та визначені нові канали збуту. Запропоновано удосконалити систему продаж автомобілів та розвивати нові канали розподілу. Це дозволить більш активно здійснювати продаж по цільовим сегментам та дає змогу спеціалізованим дилерам фокусуватись на клієнтах.
Посилання
- Pylypchuk, V. P., Dannikov, O. V. (2011). Upravlinnia prodazhem. Kyiv: KNEU, 627.
- Kim, W. Chan, Mauborgne, R. (2013). Blue Ocean Strategy. Translated from English. Moscow: Mann, Ivanov i Ferber, 304.
- Zoltmers, A. A., Sinha, P., Lorimer, S. E. (2005). Sales Territory Alignment: An Overlooked Productivity Tool. Translated from English. Dnepropetrovsk: Balans Biznes Buks, 512.
- Magretta, J. (2013). Understanding Michael Porter: The Essential Guide to Competition and Strategy. Translated from English. Moscow: Mann, Ivanov i Ferber, 272.
- Trout, J., Rivkin, S. (2013). The Power Of Simplicity: A Management Guide to Cutting Through the Nonsense and Doing Things Right. Translated from English. Moscow: Mann, Ivanov i Ferber, 208.
- Ivanov, V. V., Bogachenko, P. V. (2007). Avtomobil'nyi menedzhment. Moscow: INFRA-M, 430.
- Porter, M. (1993). International competition. Translated from English. Moscow: Mezhdunar. Otnosheniia, 896.
- Kaplan, R., Norton, D. (2004). The Strategy-Focused Organization. Translated from English. Moscow: ZAO «Olimp-Biznes», 416.
- Global Automotive Industry hits the all-time record in the 2014. Available: http://focus2move.com/global-automotive-industry-2/
- Sokol, M. (2012). Marketing na rynke legkovyh avtomobilei. Kyiv: Al'fa Reklama, 502.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Технологічний аудит та резерви виробництва
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Закріплення та умови передачі авторських прав (ідентифікація авторства) здійснюється у Ліцензійному договорі. Зокрема, автори залишають за собою право на авторство свого рукопису та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY. При цьому вони мають право укладати самостійно додаткові угоди, що стосуються неексклюзивного поширення роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом, але за умови збереження посилання на першу публікацію статті в цьому журналі.