Удосконалення системи продажу автомобілів на глобальному ринку

Автор(и)

  • Олександр Петрович Савич ДВНЗ «Київський національний економічний університет ім. В. Гетьмана», пр. Перемоги, 54/1, м. Київ, Україна, 02000, Україна https://orcid.org/0000-0001-5934-9002

DOI:

https://doi.org/10.15587/2312-8372.2015.52044

Ключові слова:

продажі, канали розподілу, автомобільний ринок, дистрибуція, дилер, маркетинг

Анотація

В статті розглянуті та проаналізовані класичні схеми продаж автомобілів, які використовуються з 30-х років минулого сторіччя, нові канали збуту автомобілів. Встановлено, що в новітні часи класична система дистрибуції зазнає змін. Досліджені та визначені нові канали збуту. Запропоновано удосконалити систему продаж автомобілів та розвивати нові канали розподілу. Це дозволить більш активно здійснювати продаж по цільовим сегментам та дає змогу спеціалізованим дилерам фокусуватись на клієнтах.

Біографія автора

Олександр Петрович Савич, ДВНЗ «Київський національний економічний університет ім. В. Гетьмана», пр. Перемоги, 54/1, м. Київ, Україна, 02000

Кандидат економічних наук, доцент

Кафедра маркетингу

Посилання

  1. Pylypchuk, V. P., Dannikov, O. V. (2011). Upravlinnia prodazhem. Kyiv: KNEU, 627.
  2. Kim, W. Chan, Mauborgne, R. (2013). Blue Ocean Strategy. Translated from English. Moscow: Mann, Ivanov i Ferber, 304.
  3. Zoltmers, A. A., Sinha, P., Lorimer, S. E. (2005). Sales Territory Alignment: An Overlooked Productivity Tool. Translated from English. Dnepropetrovsk: Balans Biznes Buks, 512.
  4. Magretta, J. (2013). Understanding Michael Porter: The Essential Guide to Competition and Strategy. Translated from English. Moscow: Mann, Ivanov i Ferber, 272.
  5. Trout, J., Rivkin, S. (2013). The Power Of Simplicity: A Management Guide to Cutting Through the Nonsense and Doing Things Right. Translated from English. Moscow: Mann, Ivanov i Ferber, 208.
  6. Ivanov, V. V., Bogachenko, P. V. (2007). Avtomobil'nyi menedzhment. Moscow: INFRA-M, 430.
  7. Porter, M. (1993). International competition. Translated from English. Moscow: Mezhdunar. Otnosheniia, 896.
  8. Kaplan, R., Norton, D. (2004). The Strategy-Focused Organization. Translated from English. Moscow: ZAO «Olimp-Biznes», 416.
  9. Global Automotive Industry hits the all-time record in the 2014. Available: http://focus2move.com/global-automotive-industry-2/
  10. Sokol, M. (2012). Marketing na rynke legkovyh avtomobilei. Kyiv: Al'fa Reklama, 502.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-09-22

Як цитувати

Савич, О. П. (2015). Удосконалення системи продажу автомобілів на глобальному ринку. Technology Audit and Production Reserves, 5(5(25), 36–40. https://doi.org/10.15587/2312-8372.2015.52044