Хмарні сервіси як компонент процесу викладання математичних дисциплін
DOI:
https://doi.org/10.31865/2709-840002020222542Анотація
У статті висвітлено, як впровадження використання хмарних технологій дозволяє вирішити широке коло питань, які виникають при викладанні математичних дисциплін, поєднує у собі практичну та теоретичну частини курсу, а також сприяє індивідуалізації процесу навчання, робить його інтерактивним. Однак слід зазначити, що широкому застосуванню хмарних технологій заважають проблеми методичного характеру, зокрема поєднання традиційного навчання та використання комп’ютерних технологій.##submission.downloads##
Опубліковано
2020-12-04
Як цитувати
Кайдан, Н., & Кайдан, В. (2020). Хмарні сервіси як компонент процесу викладання математичних дисциплін. Технології електронного навчання, 4, 41–45. https://doi.org/10.31865/2709-840002020222542
Номер
Розділ
Статті
Ліцензія
Авторське право (c) 2020 Технології електронного навчання
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.