Хмарні сервіси як компонент процесу викладання математичних дисциплін
DOI:
https://doi.org/10.31865/2709-840002020222542Анотація
У статті висвітлено, як впровадження використання хмарних технологій дозволяє вирішити широке коло питань, які виникають при викладанні математичних дисциплін, поєднує у собі практичну та теоретичну частини курсу, а також сприяє індивідуалізації процесу навчання, робить його інтерактивним. Однак слід зазначити, що широкому застосуванню хмарних технологій заважають проблеми методичного характеру, зокрема поєднання традиційного навчання та використання комп’ютерних технологій.Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
##submission.downloads##
Опубліковано
2020-12-04
Як цитувати
Кайдан, Н., & Кайдан, В. (2020). Хмарні сервіси як компонент процесу викладання математичних дисциплін. Технології електронного навчання, 4, 41–45. https://doi.org/10.31865/2709-840002020222542
Номер
Розділ
Статті
Ліцензія
Авторське право (c) 2020 Технології електронного навчання

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.


