Організація самостійної роботи учнів на уроках математики за допомогою платформи Classtime

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31865/2709-840062022270267

Анотація

У статті ми проаналізували можливості платформи Classtime для всіх учасників освітнього процесу. Розглянули доцільність використання саме цієї платформи під час організації самостійної роботи учнів на уроках математики. Описали важливість впровадження інформаційно-комунікаційних технологій в освітній процес. Продемонстрували фрагмент уроку геометрії у 7-му класі з використанням платформи Classtime.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-12-26

Як цитувати

Сагай, А., & Турка, Т. (2022). Організація самостійної роботи учнів на уроках математики за допомогою платформи Classtime. Технології електронного навчання, 6, 50–55. https://doi.org/10.31865/2709-840062022270267

Номер

Розділ

Статті