Організація самостійної роботи учнів на уроках математики за допомогою платформи Classtime
DOI:
https://doi.org/10.31865/2709-840062022270267Анотація
У статті ми проаналізували можливості платформи Classtime для всіх учасників освітнього процесу. Розглянули доцільність використання саме цієї платформи під час організації самостійної роботи учнів на уроках математики. Описали важливість впровадження інформаційно-комунікаційних технологій в освітній процес. Продемонстрували фрагмент уроку геометрії у 7-му класі з використанням платформи Classtime.
##submission.downloads##
Опубліковано
2022-12-26
Як цитувати
Сагай, А., & Турка, Т. (2022). Організація самостійної роботи учнів на уроках математики за допомогою платформи Classtime. Технології електронного навчання, 6, 50–55. https://doi.org/10.31865/2709-840062022270267
Номер
Розділ
Статті
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.