Алгоритмічна компетентність майбутніх учителів математики як складова професійної компетентності
DOI:
https://doi.org/10.31865/2709-840062022270270Анотація
У статті досліджується поняття алгоритмічна компетентність, розглядається її роль у структурі професійної компетентності вчителів математики. Розглядаються шляхи формування алгоритмічної компетентності майбутніх учителів математики.
##submission.downloads##
Опубліковано
2022-12-26
Як цитувати
Величко, В., Федоренко, О., & Олійник, Є. (2022). Алгоритмічна компетентність майбутніх учителів математики як складова професійної компетентності. Технології електронного навчання, 6, 70–78. https://doi.org/10.31865/2709-840062022270270
Номер
Розділ
Статті
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.