Інноваційні інструменти та платформи для інтерактивного онлайн-навчання математики
DOI:
https://doi.org/10.31865/2709-840082024316944Анотація
Статтю присвячено аналізу актуальних тенденцій використання інтерактивних онлайн-ресурсів у навчанні математики. Розглянуто вплив таких ресурсів на мотивацію учнів, індивідуалізацію навчання та розвиток ключових компетентностей. Досліджено інтерактивні ресурси, такі як мобільні додатки, платформи для адаптивного навчання та технології VR/AR, які сприяють кращому розумінню складних математичних концепцій, покращують співпрацю учнів та допомагають адаптувати навчальний процес під індивідуальні потреби кожного. Акцентовано увагу на важливості цифрових технологій для розвитку мотивації учнів, підвищення інтересу до математики та інтеграції навчання з реальними життєвими ситуаціями. Запропоновано перспективи подальших досліджень у цьому напрямі, зокрема щодо ефективності гейміфікації та використання мобільних додатків для залучення учнів до навчання.
Посилання
Антонченко, М. О. (2023). Використання онлайн інструментів для розвитку цифрової компетентності педагога. ББК 74 О 75, 9.
Мошкова, Н., Алєксєєва, Г. М., Горбатюк, Л. В., Кравченко, Н. В., & Кортез, Х. І. (2024). Гейміфікація як один із трендів сучасної освіти. Молодь і ринок : науково-педагогічний журнал, 4 (224), 82–87.
Паршукова, Л., & Паршуков, С. (2023). Доповнена реальність як спосіб урізноманітнення освітнього процесу. Věda a perspektivy, 1(20). 74–83. https://doi.org/10.52058/2695-1592-2023-1(20)-74-83
Савченко, Д., & Глазова, В. (2023). Використання можливостей інтерактивної дошки під час уроків математики. Технології електронного навчання, 7, 78–83. https://doi.org/10.31865/2709-840072023292884
Смаль, К. О., & Папач, О. І. (2022). Математична освітня галузь. Цифрова трансформація освітнього процесу. Онлайн-сервіси як інструменти створення навчального контенту. Нова українська школа на засадах єдності цінностей, змісту і форм. Математична освітня галузь, 1–12.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2024 Технології електронного навчання
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.