Методика викладання функцій в шкільному курсі математики за допомогою інформаційно комунікаційних технологій
DOI:
https://doi.org/10.31865/2709-840082024316947Анотація
У статті досліджено сучасні підходи до викладання теми «Функції» в шкільному курсі математики з використанням інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ). Розкрито актуальність інтеграції цифрових інструментів, таких як графічні калькулятори, інтерактивні платформи, онлайн-дошки та засоби для візуалізації та підвищення ефективності навчального процесу, кращого засвоєння матеріалу учнями. Також у статті описані переваги візуалізації абстрактних математичних понять та створення динамічного навчального середовища для глибшого розуміння функціональної взаємодії. Результати дослідження свідчать, що поєднання традиційних методів з ІКТ сприяє розвитку критичного мислення, забезпечує самостійність учнів і полегшує розуміння складних математичних понять.
Посилання
Бібікова І. В., Вертипорох Т. О., Турка Т. В. Методика вивчення функцій в шкільному курсі математики. Збірник наукових праць фізико-математичного факультету ДДПУ. 2024. № 14. С. 89 – 96. URL: https://doi.org/10.31865/2413-26672415-3079142024311441.
Величко В.Є., Федоренко О.Г., Хорішко Д.С. Інноваційні технології навчання на уроках математики. Збірник наукових праць фізико-математичного факультету ДДПУ. 2024. № 14. С. 89 – 96. URL: https://doi.org/10.31865/2413-26672415-3079142024311441.
Савченко, Д., & Глазова, В. (2023). Використання можливостей інтерактивної дошки під час уроків математики. Технології електронного навчання, 7, 78–83. https://doi.org/10.31865/2709-840072023292884.
Станжицький О.М., Собчук В.В., Кушніренко С.В., Курилко О.Б., Цань В.Б. Методичні вказівки та завдання для самостійної роботи з дисципліни «Методика навчання математики» Частина ІІІ «Функції в шкільному курсі математики» для студентів спеціальності 014.04 Середня освіта (Математика) механіко-математичного факультету, 2022. – 224 c.
Турка, Т., & Вертипорох, Т. (2023). Використання інформаційно-комунікаційних технологій у вивченні шкільного курсу математики. Технології електронного навчання, 7, 48–53. https://doi.org/10.31865/2709-840072023292878.
Турка, Т., Стьопкін, А., Пащенко, З. і Рудченко, А. (2018) Використання Google додатків у підготовці майбутніх вчителів, Технології електронного навчання, 2, pp 3-7.
Фонарюк О. В. (2021) STEM-орієнтований підхід до навчання математики. Вісник Запорізького національного університету. Педагогічні науки: теорія та практика, 1(3), 154 – 160. URL: https://doi.org/10.26661/2522-4360-2020-3-1-23.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2024 Технології електронного навчання
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.