Формування фінансової грамотності на уроках інформатики в старшій школі

Автор(и)

  • О.Г. Федоренко Донбаський державний педагогічний університет, Україна https://orcid.org/0000-0002-1897-874X
  • Д.С. Ткаченко ДВНЗ «Донбаський державний педагогічний університет», Україна

DOI:

https://doi.org/10.31865/2709-840082024316948

Анотація

Стаття присвячена дослідженню методів та підходів до формування фінансової грамотності учнів старшої школи на уроках інформатики. Автори аналізують можливості інтеграції елементів фінансової грамотності в навчальну програму з інформатики, підкреслюючи важливість міжпредметних зв’язків для підвищення ефективності освітнього процесу. У роботі представлено приклади використання цифрових інструментів, програмного забезпечення та проєктної діяльності для пояснення базових фінансових понять і розвитку практичних навичок, зокрема управління бюджетом, фінансового планування та оцінки ризиків. Особливу увагу приділено впровадженню інтерактивних технологій, що сприяють активному залученню учнів до процесу навчання. Результати дослідження свідчать про підвищення рівня фінансової обізнаності учнів і їх готовності до самостійного прийняття рішень у фінансовій сфері.

Посилання

Державний стандарт профільної середньої освіти України. Остання редакція від 25.07.2024. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/851-2024-%D0%BF#Text

Дудка І., Терешкун О. Можливості реалізації змістової лінії “Підприємливість та фінансова грамотність” на уроках інформатики. Матеріали міжнародної науково-практичної конференції “Інформаційні технології та комп’ютерне моделювання ІТКМ”, 14 - 19 травня 2018 року Івано-Франківськ , 2018, URL: http://itcm.comp-sc.if.ua/2018/dudka.pdf

Medvedieva M., Hodovaniuk T., Medvedieva A. Problems of financial content as a means of forming financial literacy of students in mathematics lessons in primary school. Věda a perspektivy. 2022. № 1(8). P. 108–118. URL: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14597.

Колгатіна Л., Логачов Д. Формування фінансової грамотності на уроках інформатики. Наумовські читання : матеріали XXІ Всеукр. наук.-метод. конф. здобувачів вищ. освіти та молод. вчених, присвяч. 100-річчю до дня народж. І. О. Наумова, м. Харків, 23–24 листоп. 2023 р. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди ; за заг. ред. О. А. Жерновникової. Харків, 2024. С. 306–307.

Кучер, С., Горбатюк, Р. (2024). Формування фінансової грамотності як ключової компетентності у змісті професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів. Освітологічний дискурс, 46(3), 63–71. https://doi.org/10.28925/2312-5829/2024.3.6

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-12-05

Як цитувати

Федоренко, О., & Ткаченко, Д. (2024). Формування фінансової грамотності на уроках інформатики в старшій школі. Технології електронного навчання, 8, 61–65. https://doi.org/10.31865/2709-840082024316948