Роль імерсивних технологій у розвитку просторового мислення на уроках математики

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31865/2709-840082024316952

Анотація

У статті досліджено вплив імерсивних технологій (технологій доповненої та віртуальної реальності) на розвиток просторового мислення учнів під час вивчення математики. Окреслено загальні переваги впровадження цих технологій у освітній процес, такі як поліпшення візуалізації математичних понять, інтерактивність та індивідуалізація навчання. Розглянуто основні платформи та застосунки, що використовують для інтеграції імерсивних технологій у вивчення математики. Відзначено ключові виклики, з якими стикається впровадження технологій у освітнє середовище.

Посилання

Беседін Б., Одінцова Є. Використання технології доповненої реальності під час вивчення геометрії в закладах загальної середньої освіти, Збірник наукових праць фізико-математичного факультету ДДПУ, Випуск 14, 2024, 84-88.

Беседін Б., Одінцова Є., Сипчук Є. Доповнена реальність як засіб активізації пізнавальної діяльності на уроках математики. Гуманізація навчально-виховного процесу. 2023. No. 1 (103). 190-197

Ботузова, Ю. В. (2024). МОЖЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ІМЕРСИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У НАВЧАННІ МАТЕМАТИКИ.Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (212), 14-19.

Доценко, С. О. (2015). Формування просторової уяви в учнів початкової школи на уроках математики. Педагогіка та психологія, (51), 38-49.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-12-05

Як цитувати

Беседін, Б., & Одінцова, Є. (2024). Роль імерсивних технологій у розвитку просторового мислення на уроках математики. Технології електронного навчання, 8, 83–87. https://doi.org/10.31865/2709-840082024316952