Використання інформаційно-комунікаційних технологій у вивченні шкільного курсу математики
DOI:
https://doi.org/10.31865/2709-840072023292878Анотація
Стаття присвячена використанню інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) на дистанційних уроках математики, висвітленню проблем використання ІКТ, виділенню переваг та недоліків використання ІКТ під час навчального процесу, а також аналізу результатів дослідження з проблем, що виникають у вчителів при використанні інформаційно-комунікаційних технологій при підготовці до окремих частин вивчення математики під час дистанційного навчання.
##submission.downloads##
Опубліковано
2023-12-10
Як цитувати
Турка, Т., & Вертипорох, Т. (2023). Використання інформаційно-комунікаційних технологій у вивченні шкільного курсу математики. Технології електронного навчання, 7, 48–53. https://doi.org/10.31865/2709-840072023292878
Номер
Розділ
Статті
Ліцензія
Авторське право (c) 2023 Технології електронного навчання
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.