Використання інформаційно-комунікаційних технологій у вивченні шкільного курсу математики

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31865/2709-840072023292878

Анотація

Стаття присвячена використанню інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) на дистанційних уроках математики, висвітленню проблем використання ІКТ, виділенню переваг та недоліків використання ІКТ під час навчального процесу, а також аналізу результатів дослідження з проблем, що виникають у вчителів при використанні інформаційно-комунікаційних технологій при підготовці до окремих частин вивчення математики під час дистанційного навчання.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-12-10

Як цитувати

Турка, Т., & Вертипорох, Т. (2023). Використання інформаційно-комунікаційних технологій у вивченні шкільного курсу математики. Технології електронного навчання, 7, 48–53. https://doi.org/10.31865/2709-840072023292878