Вивчення шкільного курсу алгебри в умовах дистанційного навчання
DOI:
https://doi.org/10.31865/2709-840072023292885Анотація
У сучасному освітньому середовищі дистанційне навчання стає все більш актуальним, зокрема щодо вивчення складних предметів, таких як алгебра. Стаття розглядає виклики та можливості, з якими зіштовхуються вчителі та учні під час вивчення шкільного курсу алгебри в умовах дистанційного навчання. Автор розглядає різні методи, інструменти та стратегії, спрямовані на ефективне засвоєння матеріалу, підвищення мотивації та підтримку взаємодії між вчителем та учнем у віртуальному навчальному середовищі. Дослідження також враховує вплив дистанційного навчання на академічні результати та розвиток навичок учнів у предметі алгебри. Результати вивчення можуть визначити оптимальні стратегії для успішного вивчення алгебри в умовах дистанційного навчання та сприяти подальшому вдосконаленню педагогічного процесу.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2023 Технології електронного навчання
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.