Петрова С. О. Можливості структурування торгового асортименту

Автор(и)

  • S. Petrova Tsenov Academy of Economics, Svishtov, Bulgaria, Болгарія

DOI:

https://doi.org/10.31498/2225-6407.10.2014.34630

Ключові слова:

торговий асортимент, управління торговим асортиментом, структурування торгового асортименту, товарні категорії.

Анотація

Сучасні торговці розташовують численними інструментами, що дозволяють проведення аналізу за окремими напрямками торгового асортименту. Особливу важливість відіграє своєчасна оцінка ситуації в торговому об'єкті. Менеджери поставлені перед викликом прийняття складних рішень, пов'язаних з розробкою стратегій, вибором і формуванням торгового асортименту, ціноутворенням, пересуванням і поданням товарів у магазині. Серед цієї сукупності рішень особливе місце займає і структурування торгового асортименту. Пропонована розробка переслідує основну мету – диференціювати та конкретизувати види рішень, реалізація яких у вигляді певних видів діяльності сприяє дослідженню і структурування торгового асортименту, і разом з тим його раціональної організації та розвитку.

Біографія автора

S. Petrova, Tsenov Academy of Economics, Svishtov, Bulgaria

Assoc. Prof., Ph.D.

Посилання

Kondalintsev, V. Finansoviy ves kategorii // Novosti torgovli. – 2003, № 12.

Snegireva, V. Roznichniy magazin. Upravlenie asortimentov po tovarnaym kategoriyam. – Spb.: Piter, 2007, pp. 82-83.

Anderson, E. and H. Amato. A mathematical model for simultaneously determining the optimal brand collection and display area allocation. Operations Research, 22, 1974.

Borin, N., P. Farris and J. Fieeland. A model for determining retail product category assortment and shelf space allocation. Decision Sciences, 1994, № 25, рp. 359-384.

Brown, W. and W. T. Tucker. The marketing centre: vanishing shelf space. Atlanta Economic Review, № 4, 1961, pр. 9-13.

Cachоn, G. Managing a retailer's shelf space, inventory and transportation. Manufacturing and Service Operations Management, № 3, 2001, pр. 211-229.

Curhan, R. Shelf space allocation and profit maximisation in retailing. Journal of Marketing, № 37, 1973, рp. 54-60.

##submission.downloads##

Опубліковано

2014-05-19