Петрова С. О. Можливості структурування торгового асортименту
DOI:
https://doi.org/10.31498/2225-6407.10.2014.34630Ключові слова:
торговий асортимент, управління торговим асортиментом, структурування торгового асортименту, товарні категорії.Анотація
Сучасні торговці розташовують численними інструментами, що дозволяють проведення аналізу за окремими напрямками торгового асортименту. Особливу важливість відіграє своєчасна оцінка ситуації в торговому об'єкті. Менеджери поставлені перед викликом прийняття складних рішень, пов'язаних з розробкою стратегій, вибором і формуванням торгового асортименту, ціноутворенням, пересуванням і поданням товарів у магазині. Серед цієї сукупності рішень особливе місце займає і структурування торгового асортименту. Пропонована розробка переслідує основну мету – диференціювати та конкретизувати види рішень, реалізація яких у вигляді певних видів діяльності сприяє дослідженню і структурування торгового асортименту, і разом з тим його раціональної організації та розвитку.
Посилання
Kondalintsev, V. Finansoviy ves kategorii // Novosti torgovli. – 2003, № 12.
Snegireva, V. Roznichniy magazin. Upravlenie asortimentov po tovarnaym kategoriyam. – Spb.: Piter, 2007, pp. 82-83.
Anderson, E. and H. Amato. A mathematical model for simultaneously determining the optimal brand collection and display area allocation. Operations Research, 22, 1974.
Borin, N., P. Farris and J. Fieeland. A model for determining retail product category assortment and shelf space allocation. Decision Sciences, 1994, № 25, рp. 359-384.
Brown, W. and W. T. Tucker. The marketing centre: vanishing shelf space. Atlanta Economic Review, № 4, 1961, pр. 9-13.
Cachоn, G. Managing a retailer's shelf space, inventory and transportation. Manufacturing and Service Operations Management, № 3, 2001, pр. 211-229.
Curhan, R. Shelf space allocation and profit maximisation in retailing. Journal of Marketing, № 37, 1973, рp. 54-60.