Інноваційна продукція як сучасний інструмент соціального маркетингу.

Автор(и)

  • Вікторія Василівна Гончар Приазовський державний технічний університет, м. Маріуполь, Україна https://orcid.org/0000-0002-8765-6656
  • Оксана Ігорівна Бібік Приазовський державний технічний університет, м. Маріуполь, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31498/2225-6407.15.2017.135072

Ключові слова:

соціальний маркетинг, інструменти соціального маркетингу, інновація, безглютенова продукція, соціальна програма.

Анотація

У статті виділено поняття соціального маркетингу як перспективної складової економіки. Соціальним маркетингом можна називати застосування технологій комерційного маркетингу для аналізу, планування, реалізації і оцінки програм, спрямованих на зміну поведінки цільової аудиторії, з метою покращення добробуту, як окремої людини, так і всього співтовариства. Виділено сучасний інструмент соціального маркетингу – використання інновацій. У зв'язку з чим, суб'єктам господарювання запропоновано виробляти і реалізовувати інноваційні продукти харчування, а саме безглютенову продукцію. В результаті аналізу світового ринку даної продукції виділено ряд проблем, що сповільнюють ріст вітчизняного ринку, а саме: безвідповідальне використання маркера «Без глютену» на упаковці; відсутність контролю з боку держави; нерозвинена мережа дистрибуції; відсутність міжнародної сертифікації української продукції і низький рівень знань українців щодо користі безглютенової дієти. Вирішення цих питань повинно бути першочерговим, адже опитування серед українців доводить, що люди готові платити більше грошей за вживання безглютенової продукції, наполягаючи на тому, що ці продукти не повинні втрачати свої смакові якості. Далі в роботі наведено рекомендації щодо створення соціальної програми на підприємствах, що є основою розвитку ринку безглютенових товарів. Доведено, що виробництво та реалізація даної продукції сприятиме не тільки формуванню позитивного іміджу підприємства, але і підвищенню його конкурентоспроможності.

Біографії авторів

Вікторія Василівна Гончар, Приазовський державний технічний університет, м. Маріуполь

д.е.н., доцент кафедри Маркетингу та бізнес-адміністрування

Оксана Ігорівна Бібік, Приазовський державний технічний університет, м. Маріуполь

студентка 5 курсу кафедри Маркетингу та бізнес-адміністрування

Посилання

1. Невский А. С. Социальный маркетинг и социальные заболевания. Пособие / А. С. Невский. – СПб.: Антей, 2011. – 26 с.

2. Statistics and facts on the gluten-free foods market in the U.S. [Електронний ресурс]. – 2016. – Режим доступу до ресурсу: https://www.statista.com/topics/2067/gluten-free-foods-market/

3. Gluten Free Food Market [Електронний ресурс]. – 2015. – Режим доступу до ресурсу: http://www.transparencymarketresearch.com/sample/sample.php?flag=B&rep_id=1509.

4. Офіційний сайт Міністерства юстиції Канади -[Електронний ресурс]- Режим доступу до ресурсу: http://www.justice.gc.ca/eng/

5. Офіційний сайт регулярної звітності управління США-[Електронний ресурс]- Режим доступу до ресурсу: https://www.federalregister.gov

6. Как развивается рынок безглютеновой продукции в Украине [Електронний ресурс] // Me trade group. – 2016. – Режим доступу до ресурсу: http://my-trade-group.com/index.php/ritejl/vlasna-marka/item/6666-kak-razvivaetsya-rynok-bezglyutenovoj-produktsii-v-ukraine/6666-kak-razvivaetsya-rynok-bezglyutenovoj-produktsii-v-ukraine.

7. Офіційний сайт компанії «Диета Вита» -[Електронний ресурс]- Режим доступу до ресурсу: http://diaeta-vita.com.ua

8. Інтернет магазин безглютенової продукції Безглютекс -[Електронний ресурс]- Режим доступу до ресурсу: http://bezglutex.com.ua

9. Інтернет магазин безглютенової продукції ГлютенОфф -[Електронний ресурс]- Режим доступу до ресурсу: http://glutenoff.com.ua.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-05-17

Номер

Розділ

Статті