ІНФОРМАТИЗАЦІЯ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ ГОСТИННОСТІ: ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ, ДОСВІД ДЛЯ УКРАЇНИ

Автор(и)

  • Наталія Зайцева Донецький національний університет, м. Вінниця, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31498/2225-6407.12.2015.82056

Ключові слова:

готельний бізнес, автоматизовані системи управління, глобальні системи бронювання, інформатизація, інформаційна система

Анотація

Стаття присвячена дослідженню сучасних тенденцій в області інформатизації підприємств гостинності. Метою статті є дослідження сучасних тенденцій інформатизації діяльності готелів, як досвіду для українських підприємств гостинності. Охарактеризовані напрями впровадження сучасних інформаційних технологій в діяльність готелів. Означені чинники, що обумовлюють гостру необхідність інформатизації діяльності готелів в умовах інформаційного суспільства. Розглянуті переваги та структурні перебудови в діяльності готелів при використанні окремих інформаційно-технологічних рішень в процесах управління та надання послуг. Проведено аналіз представлених на ринку України інформаційних систем управління готелями з подальшим групуванням їх за схожими критеріями. Визначено фактори, які впливають на вибір системи інформатизації підприємствами гостинності. Наведено основні етапи інформатизації підприємств гостинності та ключові завдання, що вирішуються на кожному з них. Розглянуті нові технологічні рішення в області інформатизації діяльності готелів: з підтримки спілкування на різних мовах та платформа он-лайн просування та бронювання для малих та незалежних готелів. Обґрунтовано необхідність впровадження передових інформаційних технологій українськими підприємствами гостинності для забезпечення стійкого розвитку в сучасних умовах глобального інформаційного суспільства. Визначені головні тенденції розвитку інформаційних технологій для готельної індустрії.

Біографія автора

Наталія Зайцева, Донецький національний університет, м. Вінниця

к.е.н., доцент

Посилання

Кузнєцова Н.М. Регіональний вимір розвитку туристичного та готельного бізнесу: монографія / Н. М. Кузнєцова, С. Г. Нездоймінов. – О.: Астропринт, 2010. – 252 с.

Чудновский А.Д., Жукова М.А. Информационные технологии управления в туризме / А.Д. Чудновский, М.А. Жукова. – М.: КноРус, 2011. – 104 с.

Зайцева Н. В. Інформатизація діяльності українських готелів як шлях адаптації до умов інформаційної економіки / Н. В. Зайцева // Збірник наукових статей „Управління розвитком” науково-практичної конференції “Інформатизація бізнесу очима молодих: прогресивні технології, наука, підприємництво” – Харків, 2007. – №3. – С. 60-61.

Козлов Д. А. Информационные системы в индустрии гостеприимства и туризма / Д.А. Козлов. – М., 2011. – 130 с.

Сайт компанії Skype (Microsoft) [Електронний ресурс]. –www.skype.com/ru/translator-preview.

Сайт компанії Booking.com B.V. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: www.booking.com.

Шаповалова О.М. Інноваційна діяльність, як основа підвищення конкурентоспроможності готельного господарства / О.М. Шаповалова // Вісник Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля. – 2013. – № 16. – С. 224–228.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-12-03