Аспекти управління ефективністю маркетингових комунікацій в мережі інтернет.

Автор(и)

  • Олександр Вікторович Сиваченко Запорізький національний університет, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31498/2225-6725.32.2016.105421

Ключові слова:

маркетингова комунікація, рекламна кампанія, трафік, цільова аудиторія, підприємство машинобудування.

Анотація

В статті досліджені аспекти управління маркетинговою комунікацією в мережі Інтернет. Підкреслено значення оцінки каналів залучення цільової аудиторії на сайт підприємства. Проаналізовані дослідження вітчизняних та зарубіжних вчених з питання управління та оцінки комунікації онлайн. Отриманооб’єктивні дані стосовно ефективності роботи джерел трафіку шляхом впровадження в рекламні кампанії методу уточнення статистичних даних, що ґрунтується на застосуванні utm-розмітки посилань.Виявлено можливості збільшення чисельності залученої цільової аудиторії з меншими питомими витратами. Підкреслено, що використання додаткових параметрів розмітки дозволяє отримати інформацію про джерела, з яких надходять користувачі, встановити позиції, на яких було показано відповідні оголошення, виявити тип розміщення, що був використаний рекламною системою та інші цінні аналітичні дані. Показано, що за використання додаткової розмітки система «Гугл» дозволяє отримати інформацію про тематику ресурсів розміщення реклами, типу відповідності ключових слів та інші важливі характеристики каналу походження трафіку, що є недоступними за замовченням. Запропонований метод дозволяє отриматистосовно трафіку інформацію про рекламну систему, тип кампанії, її назву та ключове слово (для контекстної реклами).Встановлено, що більш точні аналітичні дані дозволяють корегувати існуючі рекламні кампанії таким чином, щоб отримати збільшення обсягів замовлень з сайту при меншій вартості їх залучення. Використання utm-міток має великий потенціал для управління маркетинговими комунікаціями сучасних підприємств машинобудування.

Посилання

  1. Кутідзе Л. С. Оцінкапоказниківефективностірекламноїкампанії в мережіІнтернет / Л. С. Кутідзе, І. О. Савчук // Молодийвчений. - 2016. - № 4. - С. 100-103. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2016_4_27.
  2. Литовченко И. Л. Интернет & маркетинг: Учебное пособие / И. Л. Литовченко, В. П. Пилипчук. – К.: Центр учебной литературы, 2008. – 184 с.
  3. Мельник, Ю.М. Аналіз практичного використаннясучаснихінтернет-технологій як засобумаркетинговихкомунікацій у сфері В2В та В2С [Текст] / Ю.М. Мельник, Д.В. Корінченко // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2015. - № 4. - С. 76-86.
  4. Пілющенко В. Л. Інформаційнітехнологіїу маркетингу і рекламі: Навч. посібник / В. Л. Пілющенко, Е. І. Славенко, Л. П. Полякова, І. В. Шкрабак, А. П. Тимофєєв. – Донецьк: Дон ДУУ, 2005. – 204 с.
  5. Совершаева С. В. Контекстная реклама как инструмент интернет иаркетинга на российском рынке: анализ основных систем размещения / С.В Совершаева // Проблемы современной экономики. — 2013. — №. 1. — С. 122-125.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-09-22

Як цитувати

Сиваченко, О. В. (2016). Аспекти управління ефективністю маркетингових комунікацій в мережі інтернет. Вісник Приазовського Державного Технічного Університету. Серія: Економічні науки, (32), 192–196. https://doi.org/10.31498/2225-6725.32.2016.105421

Номер

Розділ

Статті