Особливості впровадження корпоративної соціальної відповідальності бізнесу в Україні та Туреччині.
DOI:
https://doi.org/10.31498/2225-6725.32.2016.105444Ключові слова:
соціальна відповідальність, стейкхолдери, рівні корпоративної соціальної відповідальності, пріоритетні напрями реалізації КСВ, звітність по соціальній відповідальності, стандарти КСВ, звітність ISO 26000, Глобальний договір ООН, ГІЗАнотація
В статті розглянуті пріоритетні напрями та механізми реалізації КСВ, яких повинні дотримуватись соціально відповідальні підприємства. Увага приділена розбіжностям розуміння сутності поняття КСВ в Україні та Туреччині. Для компаній в Україні КСВ - це не добровільна річ, а «зобов'язання перед українським суспільством». Відмінності між тлумаченнями КСВ українських компаній - ледь помітні. Тобто, в Україні ще немає чіткого уявлення керівниками та співробітниками підприємств щодо поняття корпоративної соціальної відповідальності бізнесу та його значимості в житті підприємства.В Туреччині КСВ є важливою для підприємств та фірм не тільки щоб стати більш конкурентоспроможними, але, щоб зробити співробітників більш активними, зберегти навколишнє середовище і для підтримки суспільства. В статті приділена увага різновидам звітності в області корпоративної соціальної відповідальності. Слід зазначити, що зовсім недавно в Україні почали використовувати форму звітності ISO 26000. В Туреччині, організації для звітності по КСВ також застосовують аналогічні форми та методи звітностей. Найбільшим попитом серед турецьких фірм користується форма звітності за стандартами Міжнародної Ради з Інтегрованої звітності. Проаналізувавши інформацію, можна стверджувати, що в Україні зростає рівень обізнаності підприємств про концепцію соціальної відповідальності. Але для забезпечення ефективної системи впровадження концепції корпоративної соціальної відповідальності необхідна тісна співпраця між урядом, бізнесом і суспільством.Посилання
- Антошко Т. Р. Інституціонально-організаційні заходи щодо впровадження української моделі корпоративної соціальної відповідальності / Т.Р. Антошко // Формування ринкових відносин в Україні. – 2011. – № 10 (101). - c. 187-193.
- Бобирь О.І. Концепції корпоративної відповідальності в стратегіях міжнародного менеджменту // Науково-виробничий журнал "Бізнес-навігатор". 2013. – №1(30). – с.224-230.
- Корпоративная социальная ответственность: новая философия бизнеса // Учебное пособие. Внешэкономбанк. - М.:, 2011. - 57 с.
- Кошелева Е. Г. Корпоративная социальная ответственность как инструмент корпоративного управления // Украина. 2014. - с.2-4.
- Лебедев И. В. Концепция социальной ответственности бизнеса: генезис и перспективы развития на Украине // XII Международная конференция по истории управленческой мысли и бизнеса. - М.: 2011. - с. 25.
- Алексеев Э.С. Корпоративная отчетность по социальной ответственности бизнеса как инструмент информационной открытости компаний [ Электронный ресурс] // Информационноаналитический онлайн-портал "Предпринимательство и право". - 2016. Режим доступа к статье: http://lexandbusiness.ru
- Гош А. КСО в ежегодных отчетах компаний [Электронный ресурс]. Режим доступа к статье: http://director.com.ua/brending-marketing-piar/kso-v-ezhegodnykh-otchetakh-kompanii
- Центр розвиток корпоративної соціальної відповідальності в Україні [Електронний ресурс]. Режим доступу: http://csr-ukraine.org
- United Nations Global Compact [ Електронний ресурс]. Режим доступу: https://www.unglobalcompact.org
- Corporate Social Responsibility Association of Turkey [Електронний ресурс]. Режим доступу: http://csrturkey.org
##submission.downloads##
Опубліковано
2016-09-22
Як цитувати
Ровенська, В., & Лінник, В. (2016). Особливості впровадження корпоративної соціальної відповідальності бізнесу в Україні та Туреччині. Вісник Приазовського Державного Технічного Університету. Серія: Економічні науки, (32), 209–215. https://doi.org/10.31498/2225-6725.32.2016.105444
Номер
Розділ
Статті
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Вікторія Ровенська, Вікторія Лінник

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Журнал використовує ліцензію Creative Commons Attribution 4.0 International (CC BY 4.0).
Це означає, що автори зберігають авторські права та дозволяють іншим:
-
вільно використовувати, змінювати, адаптувати, поширювати статті;
-
навіть у комерційних цілях — за умови зазначення авторства та посилання на джерело.
Повний текст ліцензії: https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.uk
