Формування підприємницької культури.

Автор(и)

  • Світлана Олександрівна Білоус-Сергєєва Державний вищий навчальний заклад «Приазовський державний технічний університет» м. Маріуполь, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31498/2225-6725.32.2016.105447

Ключові слова:

культура підприємництва, підприємець, філософія підприємництва, підприємницька діяльність.

Анотація

Ефективний розвиток ринкової економіки вимагає створення конкурентоспроможного виробництва на базі нової філософії господарювання, що в свою чергу диктує необхідність виховання нового покоління фахівців з високим рівнем підприємницької культури. Підприємцю необхідно знайти надійних партнерів і соратників. Потрібно бути готовим до конкурентної боротьби. Підприємство формує навколо себе певне середовище, в якому стверджується повага до особистості як такої; повною мірою реалізується природне честолюбство людини, її прагнення до самореалізації та самоствердження, що дає змогу вивільнити творчий потенціал, надає сферу діяльності, сферу прикладання своїх зусиль і виступає як тип господарювання. Підприємництво стане ефективним, коли його управлінський персонал, керівник будуть професійно підготовлені до пошуку оптимальних варіантів здійснення підприємницької діяльності. Важливу роль у функціонуванні підприємства, фірми відіграє культура підприємництва. Вона не тільки забезпечує високий престиж підприємству, й сприяє підвищенню ефективності виробництва, поліпшенню якості продукції і послуг, а отже, й збільшенню прибутків. Культура підприємництва визначає спосіб спілкування бізнесмена зі своїми клієнтами, партнерами, підлеглими та іншими особами в процесі здійснення власної справи. Культура підприємця відображає відповідну сукупність правил, вимог, знань та вміння поводитися в бізнесу. Культура підприємництва передбачає вміння так організовувати його виробничу та комерційну діяльність, щоб успіхи в бізнесі поєднувались зі створенням умов, за яких працівники максимально задоволені працею.

Посилання

  1. Іванілов О. С. Економіка підприємства: підруч. [для студ. вищ. навч. закл.] / О. С. Іванілов — К.: Центр учбової літератури, 2009. — 728 с. — ISBN 978-966-364-885-9.
  2. Т.К. Чмут, Г.Л. Чайка, М.П. Лукашевич, І.Б. Осечинська. Етика ділового спілкування: Курс лекцій/ - 2-ге вид., стереотип. – К.: МАУП, 2003.-208 с.: іл. – Бібліогр. У кінці розділів.
  3. Гриценко Т. Б., Гриценко С.П., Іщенко Т.Д.,Мельничук Т.Ф., Чуприк Н.В., Анохіна Л.П.. Етика ділового спілкування:/ за редакцією Т.Б. Гриценко, Т.Д. Іщенко, Т.Ф. Мельничук / Навч. посібник. – К.: Центр учбової літератури. 2007 – 344 с.
  4. Ходаківський Е.І., Богоявленська Ю.В., Грабар Т.П. Психологія управління. Навчальний посібник. – К.: Центр учбової літератури, 2008. – 608 с.
  5. Виноградський М. Д., Виноградська А. М., Шканова О.М. Управляння персоналом. 2-ге видання: Навч. посіб. – К.:Центр учбової літератури, 2009. – 502 с.
  6. Донець Л.І., Романенко Н.Г. Д 67 Основи підприємництва. Навчальний посібник. – К.: Центр навчальної літератури, 2006. – 320 с.
  7. В. Г. Федоренко, М. П. Денисенко, М. М. Руженський та ін. — Підприємництво: Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / К.: МАУП, 2005. — 280 с. : іл. — Бібліогр. : с. 277–279.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-09-22

Як цитувати

Білоус-Сергєєва, С. О. (2016). Формування підприємницької культури. Вісник Приазовського Державного Технічного Університету. Серія: Економічні науки, (32), 233–239. https://doi.org/10.31498/2225-6725.32.2016.105447

Номер

Розділ

Статті