Перевантажувальні комплекси портів як основа підвищення їх конкурентоспроможності.
DOI:
https://doi.org/10.31498/2225-6725.33.2017.134310Ключові слова:
портова галузь, перевантажувальний комплекс, конкурентоспроможність портів, знос основних фондів, динаміка вантажообігу.Анотація
У статті підкреслено, що транспортну галузь слід розглядати як структуроутворююче виробництво, що значною мірою визначає конкурентоспроможність національної економіки. В транспортній системі морської держави вагому роль відіграє морегосподарський комплекс. Основою конкурентоспроможності морських портів є розширення їх виробничого потенціалу, який формується безпосередньо на базі універсальних перевантажувальних комплексів з крановою схемою механізації вантажних робіт. Проаналізовано стан та продуктивність роботи парку портальних кранів морських портів України. Представлено результати моніторингу структури й технічного стану парку портових кранів по окремих портах за період 2006–2012 рр. Встановлено вплив портових потужностей та їх стану на показники роботи портів та проаналізуємо рентабельність перевантаження та ефективність використання основних фондів у чотирьох лідерів портової галузі України.
Посилання
- 1. Бойко С. В. Конкурентоспроможність порту в сучасних умовах / С.В. Бойко // Индустрия гостеприимства в странах Европы: материалы Международной научно-практической конференции. – Симферополь: Крымского института бизнеса, 2008. – 260 c.
- 2. Винников В. В. Проблемы комплексного развития морского транспорта / В.В. Винников. – Одесса: Феникс, 2005. – 300 с.
- 3. Меркт Е. В. Факторы повышения конкурентоспособности порта / Е. В. Меркт // Розвиток методів управління і господарювання на транспорті. - Одеса: ОДМУ. - 2001. - Вип. 8. - С. 74-85.
- 4. Леонова О. В. Оценка остаточного ресурса портальных кранов / О. В. Леонова // Материалы Междунар. науч .- практ . конф. по подъёмным сооружениям за 2005г. – О.: Астропринт , 2006. – С. 141–146.
- 5. Андриенко А. О. Модель совместной оптимизации парка кранов и грузопотоков морского порта // Методи та засоби управління розвитком транспортних систем: Зб. наук. праць. – Одеса: ОНМУ, 2008. – Вип. 14 – С. 230–237.
- 6. Пустовой В. Н., Андриенко А. О. Сравнительное исследование параметров портовых кранов для морских портов Украины // Вісник ОНМУ: Зб. наук. праць. – Одеса: ОНМУ, 2008. –Вип.25. – С. 97–107.
- 7. Андриенко А. О. Экономическая эффективность и критерии выбора стреловых портовых кранов для морских портов Украины//Вісник ОНМУ:Зб.наук. праць. – Одеса:ОНМУ, 2008. – Вип.26. – С. 175–207.
- 8. Кирчата І. М. Оцінка конкурентного потенціалу в системі управління конкурентоспроможністю підприємства [Текст] : автореф. дис. канд. екон. наук: 08.00.04 / І. М. Кирчата. — Приазовський держ. технічний ун-т. - Маріуполь, 2007. -20 с.
- 9. Курс – на обновление техники. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://portsukraine.com/node/2071
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Наталія Миколаївна Потапова, Владислав Вікторович Оніщенко
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Редакція збірника не несе відповідальності за авторство статей, які друкуються на його сторінках. Суперечки та проблеми в сфері авторського права, що виникають у зв'язку з матеріалами, що публікуються на сторінках збірника наукових праць, вирішуються шляхом прямих переговорів між авторами або третіми особами та авторами. Редакція збірника не втручається в конфлікт інтересів і не несе відповідальності за дії авторів. Якщо суперечка або проблеми в сфері авторського права не можуть бути врегульовані мирним шляхом, автори вирішують їх відповідно до законодавства в судовому порядку.
Редакція збірника перевіряє всі статті на дотримання академічної доброчесності за допомогою технічних застосунків.