ІННОВАЦІЙНИЙ МАРКЕТИНГ НА РИНКУ В2В

Автор(и)

  • Vіktorіya Gonchar ДВНЗ «Приазовський державний технічний університет», м. Маріуполь, Україна https://orcid.org/0000-0002-8765-6656
  • Oleksii Bogachov ДВНЗ «Приазовський державний технічний університет», м. Маріуполь, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31498/2225-6725.37.2019.188974

Ключові слова:

маркетинг, інноваційна стратегія, ринок В2В.

Анотація

Інновація представляє собою ітераційний процес, оснований на сприйнятті нового продукту або нових технологій обслуговування на основі винаходу. Інновації характеризуються по чотирьом параметрам: тип, рівень, розташування і ефект. За рівнем інновації можуть бути радикальними або додатковими. Аналіз впровадження радикальних інновацій довів, що підривні інновації починаються на одному з двох типів нішевих ринків. Перший, низький рівень ринку, де є можливість першими домінувати в цьому сегменті, а потім здійснити зрив решти ринку шляхом складання функцій і підвищення цін. Другий тип, принцип високого класу інновацій: почати з високої ціни на ринку, а потім йти вниз до масового ринку, додавши додаткові функції і зменшення (замість збільшення) ціни. Доведено, що ефективність дифузії нової технології базується на парадигмі змінних швидкості прийняття інновацій. Перші потенційні клієнти розділяються на два сегменти: по можливості використання способів технологій та поведінкові підстави придбання інноваційного продукту. При розробці інноваційних продуктів отримання зворотного зв'язку від споживачів є найбільш важливою частиною на шляху до успіху. Для обох сегментів найбільш придатний спосіб збору інформації - інтерв'ю в зв'язку з необхідною глибиною аналізу. Коли «тип інноваційного рішення» є колективним - швидкість прийняття, нижче, ніж при індивідуальному. Це робить поширення ідей в секторі B2B більш складним, так як рішення приймаються на рівні організації. Рекомендовано враховувати чотири складові, які дозволяють маркетинговій програмі бути ефективною. Важлива частина процесу інноваційного маркетингу в B2B – є розуміння учасників в процесі прийняття рішень та самого процесу прийняття рішень. Визначають 5 типів людей, які грають певну роль в процесі прийняття рішень в покупці нового продукту: користувачі, інфлуенсери, покупці, десідери та посередники. Кожен тип вимагає конкретної стратегії націлювання, так як вони обумовлені різними причинами.

Посилання

  1. 1. Garcia, Rosanna, and Roger Calantone. 2002. "A critical look at technological innovation typology and innovativeness terminology: a literature review." The Journal of Product Innovation Management 19: 110-132.
  2. 2. Schilling, Melissa A. 2017. Strategic Management of Technoligical Innovation. New York: McGraw-Hill Education.
  3. 3. Christensen, Clayton. 2016. The Innovator's Dilemma: When New Technologies Cause Great Firms to Fail (Management of Innovation and Change). Harvard Business Review Press.
  4. 4. Kim, W. Chan, and Renee Mauborgne. 2005. Blue Ocean Strategy: How to Create Uncontested Market Space and Make Competition Irrelevant. Harvard Business Review Press.
  5. 5. Dyer, Jeffrey, Paul Godfrey, Robert Jensen, and David Bryce. 2016. Strategic Management: concepts and cases.
  6. 6. Mansfield, Matt. 2019. "Startup statistics – The Numbers You Need to Know." Small Business Trends. Mar 28. https://smallbiztrends.com/2019/03/startup-statistics-small-business.html.
  7. 7. Rogers, Everett M. 2003. Diffusion of Innovations. Free Press.
  8. 8. Gotter, Ana. 2018. "B2B and B2C Marketing: What’s the Difference?" Disruptive Advertising. July 9. https://www.disruptiveadvertising.com/marketing/b2b-and-b2c/.
  9. 9. Kotler, Philip, and Gary Armstrong. 2017. Principles of Marketing 17th edition. Upper Saddle River: Pearson Education Limited.
  10. References:
  11. 1. Garcia Rosanna, and Roger Calantone (2002), "A critical look at technological innovation typology and innovativeness terminology: a literature review" The Journal of Product Innovation Management 19: 110-132.
  12. 2. Schilling, Melissa A. (2017), Strategic Management of Technoligical Innovation. New York: McGraw-Hill Education.
  13. 3. Christensen Clayton (2016), The Innovator's Dilemma: When New Technologies Cause Great Firms to Fail (Management of Innovation and Change). Harvard Business Review Press.
  14. 4. Kim W. Chan, and Renee Mauborgne (2005), Blue Ocean Strategy: How to Create Uncontested Market Space and Make Competition Irrelevant. Harvard Business Review Press.
  15. 5. Dyer Jeffrey, Paul Godfrey, Robert Jensen, and David Bryce (2016), Strategic Management: concepts and cases.
  16. 6. Mansfield Matt (2019),. "Startup statistics – The Numbers You Need to Know." Small Business Trends. Mar 28, available at: https://smallbiztrends.com/2019/03/startup-statistics-small-business.html.
  17. 7. Rogers Everett M. (2003) Diffusion of Innovations. Free Press.
  18. 8. Gotter Ana (2018), "B2B and B2C Marketing: What’s the Difference?" Disruptive Advertising. July 9, available at: https://www.disruptiveadvertising.com/marketing/b2b-and-b2c/.
  19. 9. Kotler Philip, and Gary Armstrong, (2017), Principles of Marketing 17th edition. Upper Saddle River: Pearson Education Limited.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-09-26

Як цитувати

Gonchar, V., & Bogachov, O. (2019). ІННОВАЦІЙНИЙ МАРКЕТИНГ НА РИНКУ В2В. Вісник Приазовського Державного Технічного Університету. Серія: Економічні науки, (37), 127–133. https://doi.org/10.31498/2225-6725.37.2019.188974

Номер

Розділ

Статті