Особливості маркетингу на підприємствах електроенергетики
DOI:
https://doi.org/10.31498/2225-6725.24.2012.21362Keywords:
промисловий маркетинг, електроенергетика, промисловість, паливно-енергетичний комплексAbstract
У статті розглянуто особливості маркетингової діяльності на підприємствах паливно-енергетичного комплексу; виділено основні проблеми даної сфери; розроблені маркетингові рекомендації щодо сунення цих проблем
References
- Зозулев А.В. Промышленный маркетинг: рыночная стратегия : учеб. пособие / А.В. Зозулев. – К. : Центр учебной литературы, 2010. – 576 с.
- Маркетинговые исследования, обзор рынка электроэнергетики [Электронный ресурс].- Режим доступа: http://www.marketing-ua.com.
- Менеджмент и маркетинг в электроэнергетике : учеб. пособие для вузов / А.Ф. Дьяков [и др.]. – 2-е изд., перераб. и доп. – М. : 2005.
- Аналитика рынков. «Hagler Bailly Consulting» // ЭСКО. - 2002. - №10. – Октябрь.
- Гончарук А. Об эффективности распределения электроэнергии в Украине / А. Гончарук // Экономика Украины. – 2007. – № 4. – С. 28-35.
Downloads
How to Cite
Щолокова, О., & Павленко, К. (2014). Особливості маркетингу на підприємствах електроенергетики. REPORTER OF THE PRIAZOVSKYI STATE TECHNICAL UNIVERSITY Section: Economic Sciences, (24). https://doi.org/10.31498/2225-6725.24.2012.21362
Issue
Section
Статті
License
Copyright (c) 2019 О.М. Щолокова, К.І. Павленко

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
The journal uses the Creative Commons Attribution 4.0 International (CC BY 4.0) licence, which means that the authors retain copyright and allow others to freely use, modify, adapt, distribute articles; even for commercial purposes - provided that the authorship and source are indicated. Full text of the licence: https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.uk.
