Особливості маркетингу на підприємствах електроенергетики

Автор(и)

  • О.М. Щолокова
  • К.І. Павленко

DOI:

https://doi.org/10.31498/2225-6725.24.2012.21362

Ключові слова:

промисловий маркетинг, електроенергетика, промисловість, паливно-енергетичний комплекс

Анотація

У статті розглянуто особливості маркетингової діяльності на підприємствах паливно-енергетичного комплексу; виділено основні проблеми даної сфери; розроблені маркетингові рекомендації щодо сунення цих проблем

Посилання

  1. Зозулев А.В. Промышленный маркетинг: рыночная стратегия : учеб. пособие / А.В. Зозулев. – К. : Центр учебной литературы, 2010. – 576 с.
  2. Маркетинговые исследования, обзор рынка электроэнергетики [Электронный ресурс].- Режим доступа: http://www.marketing-ua.com.
  3. Менеджмент и маркетинг в электроэнергетике : учеб. пособие для вузов / А.Ф. Дьяков [и др.]. – 2-е изд., перераб. и доп. – М. : 2005.
  4. Аналитика рынков. «Hagler Bailly Consulting» // ЭСКО. - 2002. - №10. – Октябрь.
  5. Гончарук А. Об эффективности распределения электроэнергии в Украине / А. Гончарук // Экономика Украины. – 2007. – № 4. – С. 28-35.

##submission.downloads##

Як цитувати

Щолокова, О., & Павленко, К. (2014). Особливості маркетингу на підприємствах електроенергетики. Вісник Приазовського Державного Технічного Університету. Серія: Економічні науки, (24). https://doi.org/10.31498/2225-6725.24.2012.21362