Концепція управління потенціалом підприємства на основі інтегрального маркетингу

Автор(и)

  • О.М. Азарян

DOI:

https://doi.org/10.31498/2225-6725.24.2012.21363

Ключові слова:

потенціал підприємства, управління, маркетинг, підприємство

Анотація

У статті розглянуто поняття «потенціал підприємства» та запропонована концепція управління потенціалом на основі інтегрального маркетингу.

Посилання

  1. Анчишин А.И. Научно-технический прогресс и интенсификация производства / А.И. Анчишин. – М. : МГУ, 1987. – 247 с.
  2. Самостроенко Г.М. Формирование стратегии развития региона на основе интеграционного маркетинга : монография / Г.М. Самостроенко. – Орёл : ОРАГС, 2002. – 304 с.
  3. Краснокутська Н.С. Потенціал підприємства: формування та оцінка / Н.С. Краснокутська. – К. : Центр навчальної літератури, 2004. – 352 с.
  4. Производственный потенциал: обновление и использование / Н.И. Иванов [и др.]. – К. : Наукова думка, 1989. – 254 с.
  5. Ковалев В.В. Финансовый анализ : методы и процедуры / В.В. Ковалев. – М. : Финансы и статистика, 2001. – 560 с.
  6. Шевченко Д.К. Проблемы эффективности использования потенциала / Д.К. Шевченко. – Владивосток : Дальневост. ун-т, 2002. – 235 с.
  7. Промисловий маркетинг : підручник для ВНЗ / О.О. Шубна [та ін.]. – К. : 2002. – 167 c.

##submission.downloads##

Як цитувати

Азарян, О. (2014). Концепція управління потенціалом підприємства на основі інтегрального маркетингу. Вісник Приазовського Державного Технічного Університету. Серія: Економічні науки, (24). https://doi.org/10.31498/2225-6725.24.2012.21363