Рикові умови розвитку природних монополій у країнах центральної і східної Європи (на прикладі залізничної галузі).
DOI:
https://doi.org/10.31498/2225-6725.22.2011.21390Ключові слова:
залізничний транспорт, ЄС, державно-приватне партнерство, прямі іноземні інвестиціїАнотація
В роботі розглянуто особливості розвитку природних монополій в країнах Центральної та Східної Європи (на прикладі залізничного транспорту). Показано, що в Європейському со-
юзі відсутній як єдиний підхід до регулювання ринку залізничних перевезень, так і єдині інструменти залучення іноземних інвестицій для його розвитку.
Посилання
- Список использованных источников:
- Railway reform: regulation of freight transport markets. Paris: OECD Publications, 2001. 139p.
- Amos P. Reform, commercialization and private sector participation in railways in Eastern Europe and Central Asia. Washington: The IBRD/The WB, 2005. 26 p.
- Rail liberalization index 2007. Brussels: IBM Corporation. 2008. 206 p.
- Bibliography:
- Railway reform: regulation of freight transport markets. Paris: OECD Publications, 2001. 139p.
- Amos P. Reform, commercialization and private sector participation in railways in Eastern Europe and Central Asia. Washington: The IBRD/The WB, 2005. 26 p.
- Rail liberalization index 2007. Brussels: IBM Corporation. 2008. 206 p.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 К С Лисиця

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Журнал використовує ліцензію Creative Commons Attribution 4.0 International (CC BY 4.0).
Це означає, що автори зберігають авторські права та дозволяють іншим:
-
вільно використовувати, змінювати, адаптувати, поширювати статті;
-
навіть у комерційних цілях — за умови зазначення авторства та посилання на джерело.
Повний текст ліцензії: https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.uk
