Ефективність ярмарочно-виставочної діяльності.

Автор(и)

  • О О Ликін
  • О В Швецов

DOI:

https://doi.org/10.31498/2225-6725.22.2011.21393

Ключові слова:

ярмарочно-виставкова діяльність, оптимальні параметри, ефективність, підприємство.

Анотація

У статті розглянуто цілі та задачі ярмарочно-виставкової діяльності. Приведено оптимальні параметри проведення ярмарків і виставок, а також кількісна оцінка цього виду діяльності. Розрахована ефективність ярмарочно-виставкової діяльності підприємства.

Посилання

  1. Список использованных источников:
  2. Критсотакис Я.Г. Торговые ярмарки и выставки. Техника участия и коммуникации / Я.Г. Критсотакис. – М. : Ось – 89, 2006. – 224 с.
  3. Куркина Н.И. Оценка эффекта ярмарочно-выставочной деятельности / Н.И. Куркина. – М. : Ось – 89, 2006. – 136 с.
  4. Федько В.П. К вопросу формирования региональной программы выставочно-ярмарочной деятельности и ее эффективности / В.П. Федько, Н.И. Куркина // Корпоративные системы. – 2002. – №4.
  5. Bibliography:
  6. Kritsotakis Y. Point-of-sale fairs and exhibitions. Technique of participation and communication. 224p. (Rus.)
  7. Kurkina N. Estimation of effect of fair-exhibition activity. 136p. (Rus.)
  8. Fedko V. To the question of forming of the regional program of exhibition-fair activity and its effi-ciency. (Rus.)

##submission.downloads##

Як цитувати

Ликін, О. О., & Швецов, О. В. (2017). Ефективність ярмарочно-виставочної діяльності. Вісник Приазовського Державного Технічного Університету. Серія: Економічні науки, (22), 55–59. https://doi.org/10.31498/2225-6725.22.2011.21393