Про реалізацію синергетичного підходу в конструктивно- проективної діяльності педагога.
DOI:
https://doi.org/10.31498/2225-6725.22.2011.21398Ключові слова:
відкрита, що самоорганізується, нелінійна система, синергетичний підхід, педагогічна синергетика, конструктивно-проективна діяльність, педагогічне проектування, конструювання педагогічної діяльності.Анотація
У статті розглядається сукупність факторів і педагогічних умов, що забезпечують реалізацію синергетичного підходу в діяльності педагога, коротко описано основні результати дослідження, дані висновки та рекомендації.
Посилання
- Список использованных источников:
- Виненко В.Г. Системно-синергетическое моделирование в непрерывном образовании педа-
- гога: Дисс. … д-ра пед. наук. – Саратов, 2001. – 322с.
- Князева Е.Н., Курдюмов С.П. Синергетика как средство интеграции естественнонаучного и
- гуманитарного образования // Высшее образование в России. – 1994. - № 4. – С. 31-36.
- Кочергина Н.В. Система процесса обучения с точки зрения синергетического подхода // Наука и школа. – 2002. - №5. – С.20-27.
- Bibliography:
- Vinenko V.G.System-synergetic modeling in continuing education teacher: Diss. ... d-ra doctor of
- pedagogical sciences. - Saratov, 2001. – 322p. (Rus.)
- Knyazeva E.N., Kurdyumov S.P. Synergetics as a means of integration естественнона-учного and
- humanitarian education // Higher education in Russia. - 1994. - № 4. - WITH. 31-36p. (Rus.)
- Kochergina, NV. The system of training process from the point of view of the synergetic approach
- // the Science and the school. - 2002. - №5. - P.20- 27p. (Rus.)
##submission.downloads##
Як цитувати
Кувандиков, Е. О. (2017). Про реалізацію синергетичного підходу в конструктивно- проективної діяльності педагога. Вісник Приазовського Державного Технічного Університету. Серія: Економічні науки, (22), 82–85. https://doi.org/10.31498/2225-6725.22.2011.21398
Номер
Розділ
Статті
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Е О Кувандиков

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Журнал використовує ліцензію Creative Commons Attribution 4.0 International (CC BY 4.0).
Це означає, що автори зберігають авторські права та дозволяють іншим:
-
вільно використовувати, змінювати, адаптувати, поширювати статті;
-
навіть у комерційних цілях — за умови зазначення авторства та посилання на джерело.
Повний текст ліцензії: https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.uk
