Про реалізацію синергетичного підходу в конструктивно- проективної діяльності педагога.

Автор(и)

  • Е О Кувандиков

DOI:

https://doi.org/10.31498/2225-6725.22.2011.21398

Ключові слова:

відкрита, що самоорганізується, нелінійна система, синергетичний підхід, педагогічна синергетика, конструктивно-проективна діяльність, педагогічне проектування, конструювання педагогічної діяльності.

Анотація

У статті розглядається сукупність факторів і педагогічних умов, що забезпечують реалізацію синергетичного підходу в діяльності педагога, коротко описано основні результати дослідження, дані висновки та рекомендації.

Посилання

  1. Список использованных источников:
  2. Виненко В.Г. Системно-синергетическое моделирование в непрерывном образовании педа-
  3. гога: Дисс. … д-ра пед. наук. – Саратов, 2001. – 322с.
  4. Князева Е.Н., Курдюмов С.П. Синергетика как средство интеграции естественнонаучного и
  5. гуманитарного образования // Высшее образование в России. – 1994. - № 4. – С. 31-36.
  6. Кочергина Н.В. Система процесса обучения с точки зрения синергетического подхода // Наука и школа. – 2002. - №5. – С.20-27.
  7. Bibliography:
  8. Vinenko V.G.System-synergetic modeling in continuing education teacher: Diss. ... d-ra doctor of
  9. pedagogical sciences. - Saratov, 2001. – 322p. (Rus.)
  10. Knyazeva E.N., Kurdyumov S.P. Synergetics as a means of integration естественнона-учного and
  11. humanitarian education // Higher education in Russia. - 1994. - № 4. - WITH. 31-36p. (Rus.)
  12. Kochergina, NV. The system of training process from the point of view of the synergetic approach
  13. // the Science and the school. - 2002. - №5. - P.20- 27p. (Rus.)

##submission.downloads##

Як цитувати

Кувандиков, Е. О. (2017). Про реалізацію синергетичного підходу в конструктивно- проективної діяльності педагога. Вісник Приазовського Державного Технічного Університету. Серія: Економічні науки, (22), 82–85. https://doi.org/10.31498/2225-6725.22.2011.21398