ЧИННИКИ, ЩО ВПЛИВАЮТЬ НА ІМІДЖ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ

Автор(и)

  • Бекзот Жанзаков Самаркандська філія Ташкентського державного економічного університету, м. Самарканд, Узбекистан https://orcid.org/0000-0002-7069-5309
  • Улугбек Убайдуллаєв Самаркандська філія Ташкентського державного економічного університету, м. Самарканд, Узбекистан https://orcid.org/0000-0002-8236-366X

DOI:

https://doi.org/10.31498/2225-6725.1(39).2024.312523

Ключові слова:

освіта, очікування, логістична регресія, якість, імідж, бренд

Анотація

У статті досліджуються багатогранні фактори, що впливають на громадський імідж вищих навчальних закладів (ВНЗ), та оцінюються їхні наслідки для зацікавлених сторін, включаючи студентів, викладачів та політиків. Використовуючи методи логістичної регресії, дослідження об'єднує кількісні дані опитувань майбутніх та нинішніх студентів різних університетів із якісними даними. Аналіз визначає кілька ключових аспектів, які формують сприйняття ВНЗ, включаючи академічну якість, можливості працевлаштування випускників, можливості кампусу та соціальну відповідальність. Результати показують, що початкові очікування університету сильно корелюють з упевненістю у майбутній кар'єрі. При цьому впевненість у майбутній кар'єрі відіграє все більш значущу роль у формуванні іміджу вишу. У дослідженні також вивчається вплив цих уявлень на рішення про зарахування студентів, набір викладачів та можливості фінансування. Ґрунтуючись на цих висновках, у статті пропонується стратегічна основа для вузів, яка прагне покращити свій суспільний імідж у конкурентному освітньому середовищі. Ця структура наголошує на важливості цілісного підходу, який узгоджує академічну перевагу зі стратегіями соціальної та цифрової взаємодії. Результати цього дослідження доповнюють існуючу літературу з маркетингу вищої освіти та пропонують практичні наслідки для адміністраторів вишів, які прагнуть розібратися у складностях інституційного брендингу та управління репутацією.

Посилання

  1. Список використаних джерел:
  2. Arpan, L. M., Raney, A. A., & Zivnuska, S. (2003). A cognitive approach to understanding university image. Corporate Communications: An International Journal, 8(2), 97–113.
  3. Alves, H., & Raposo, M. (2010). The influence of university image on student behaviour. International Journal of Educational Management, 24(1), 73–85.
  4. Alemu, A. M., & Cordier, J. (2017). Factors influencing international student satisfaction in Korean universities. International Journal of Educational Development, 57(2017), 54–64.
  5. Butt, B. Z., & Rehman, K. (2010). A study examining the students’ satisfaction in higher education. Procedia-Social and Behavioral Sciences, 2(2), 5446–5450.
  6. Duarte, P. O., Alves, H. B., & Raposo, M. B. (2010). Understanding university image: A structural equation model approach. International Review on Public and Nonprofit Marketing, 7(1), 21–36.
  7. Gafoor, K. A., & Ashraf, P. M. (2012). Contextual influences on sources of academic self-efficacy: A validation with secondary school students of Kerala. Asia Pacific Education Review, 13(4), 607–616.
  8. Gujarati, D. N. (2004), “Basic Econometrics”, 4th Edition, The McGraw-Hill Companies.
  9. Malinen, O.-P., & Savolainen, H. (2016). The effect of perceived school climate and teacher efficacy in behavior management on job satisfaction and burnout: A longitudinal study. Teaching and Teacher Education, 60, 144–152
  10. Mattah, P. A. D., Kwarteng, A. J., & Mensah, J. (2018). Indicators of service quality and satisfaction among graduating students of a higher education institution (HEI) in Ghana. Higher Education Evaluation and Development, 12(1), 36–52.
  11. Helgesen, Ø., & Nesset, E. (2007). Images, satisfaction and antecedents: Drivers of student loyalty? A case study of a Norwegian university college. Corporate Reputation Review, 10(1), 38–59. https://doi.org/https://doi.org/10.1057/palgrave.crr.1550037
  12. Patlán Pérez, J., & Martínez Torres, E. (2017). Evaluation of the organizational image of a university in a higher education institution. Contaduría y Administración, 62(1), 123–140. https://doi.org/https://doi.org/10.1016/j.cya.2016.01.007
  13. Paden, N., & Stell, R. (2006). Branding options for distance learning programs: Managing the effect on university image. International Journal of Instructional Technology and Distance Learning, 3(8), 45–54
  14. Prasad, R. K., & Jha, M. K. (2013). Quality measures in higher education: A review and conceptual model. Journal of Research in Business and Management, 1(3), 23–40. ISSN (Online): 2347-3002.
  15. Scoulas, J. M., & De Groote, S. L. (2019). The library’s impact on university students’ academic success and learning. Evidence Based Library and Information Practice, 14(3), 2–27.
  16. Trivedi, D., & Bhatt, A. (2020). Assessment of e-service quality in academic libraries: Models & innovative practice. The Role of Library and Information Services in the New Millennium: Proceeding of National Conference 2019, Ahmedabad, India.
  17. Yang, Z., Becerik-Gerber, B., & Mino, L. (2013). A study on student perceptions of higher education classrooms: Impact of classroom attributes on student satisfaction and performance. Building and Environment, 70(2013), 171–188.
  18. References
  19. Arpan, L. M., Raney, A. A., & Zivnuska, S. (2003). A cognitive approach to understanding university image. Corporate Communications: An International Journal, 8(2), 97–113.
  20. Alves, H., & Raposo, M. (2010). The influence of university image on student behaviour. International Journal of Educational Management, 24(1), 73–85.
  21. Alemu, A. M., & Cordier, J. (2017). Factors influencing international student satisfaction in Korean universities. International Journal of Educational Development, 57(2017), 54–64.
  22. Butt, B. Z., & Rehman, K. (2010). A study examining the students’ satisfaction in higher education. Procedia-Social and Behavioral Sciences, 2(2), 5446–5450.
  23. Duarte, P. O., Alves, H. B., & Raposo, M. B. (2010). Understanding university image: A structural equation model approach. International Review on Public and Nonprofit Marketing, 7(1), 21–36.
  24. Gafoor, K. A., & Ashraf, P. M. (2012). Contextual influences on sources of academic self-efficacy: A validation with secondary school students of Kerala. Asia Pacific Education Review, 13(4), 607–616.
  25. Gujarati, D. N. (2004), “Basic Econometrics”, 4th Edition, The McGraw-Hill Companies.
  26. Malinen, O.-P., & Savolainen, H. (2016). The effect of perceived school climate and teacher efficacy in behavior management on job satisfaction and burnout: A longitudinal study. Teaching and Teacher Education, 60, 144–152
  27. Mattah, P. A. D., Kwarteng, A. J., & Mensah, J. (2018). Indicators of service quality and satisfaction among graduating students of a higher education institution (HEI) in Ghana. Higher Education Evaluation and Development, 12(1), 36–52.
  28. Helgesen, Ø., & Nesset, E. (2007). Images, satisfaction and antecedents: Drivers of student loyalty? A case study of a Norwegian university college. Corporate Reputation Review, 10(1), 38–59. https://doi.org/https://doi.org/10.1057/palgrave.crr.1550037
  29. Patlán Pérez, J., & Martínez Torres, E. (2017). Evaluation of the organizational image of a university in a higher education institution. Contaduría y Administración, 62(1), 123–140. https://doi.org/https://doi.org/10.1016/j.cya.2016.01.007
  30. Paden, N., & Stell, R. (2006). Branding options for distance learning programs: Managing the effect on university image. International Journal of Instructional Technology and Distance Learning, 3(8), 45–54
  31. Prasad, R. K., & Jha, M. K. (2013). Quality measures in higher education: A review and conceptual model. Journal of Research in Business and Management, 1(3), 23–40. ISSN (Online): 2347-3002.
  32. Scoulas, J. M., & De Groote, S. L. (2019). The library’s impact on university students’ academic success and learning. Evidence Based Library and Information Practice, 14(3), 2–27.
  33. Trivedi, D., & Bhatt, A. (2020). Assessment of e-service quality in academic libraries: Models & innovative practice. The Role of Library and Information Services in the New Millennium: Proceeding of National Conference 2019, Ahmedabad, India.
  34. Yang, Z., Becerik-Gerber, B., & Mino, L. (2013). A study on student perceptions of higher education classrooms: Impact of classroom attributes on student satisfaction and performance. Building and Environment, 70(2013), 171–188.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-05-30

Як цитувати

Жанзаков, Б., & Убайдуллаєв, У. (2024). ЧИННИКИ, ЩО ВПЛИВАЮТЬ НА ІМІДЖ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ. Вісник Приазовського Державного Технічного Університету. Серія: Економічні науки, (1(39), 55–65. https://doi.org/10.31498/2225-6725.1(39).2024.312523