ФРАНЧАЙЗИНГ: ІНСТРУМЕНТ ШВИДКОГО ЗРОСТАННЯ ТА ЙОГО РИЗИКИ ДЛЯ ФРАНЧАЙЗЕРІВ ТА ФРАНЧАЙЗІ
DOI:
https://doi.org/10.31498/2225-6725.1(39).2024.319380Ключові слова:
франчайзинг;, ризики;, фінансові зобов’язання;, франчайзер;, франчайзі;, інвестиції;, типи франшизи;, договір франчайзингуАнотація
Франчайзинг є однією з найефективніших бізнес-моделей для швидкого розширення компаній з мінімальними власними інвестиціями, що дозволяє передачу прав на використання бренду незалежним підприємцям. Ця стаття досліджує основні аспекти франчайзингу як бізнес-моделі, зокрема в українському контексті, аналізуючи її типи, правові рамки, переваги та ризики для франчайзерів і франчайзі. Основна увага приділяється тому, як франчайзинг сприяє швидкому зростанню, мінімізуючи фінансові ризики, та які виклики постають для обох сторін у франчайзингових відносинах. Завдяки правовим вимогам в Україні, франчайзингові відносини стають прозорими та надійними, забезпечуючи успішність цієї моделі в локальному середовищі.
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Журнал використовує ліцензію Creative Commons Attribution 4.0 International (CC BY 4.0).
Це означає, що автори зберігають авторські права та дозволяють іншим:
-
вільно використовувати, змінювати, адаптувати, поширювати статті;
-
навіть у комерційних цілях — за умови зазначення авторства та посилання на джерело.
Повний текст ліцензії: https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.uk
