ВІДМІННОСТІ МАРКЕТИНГУ ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТА ШЛЯХИ ЙОГО ВДОСКОНАЛЕННЯ
DOI:
https://doi.org/10.31498/2225-6725.30.2015.74170Ключові слова:
маркетингова діяльність, зовнішньоекономічна діяльність, маркетинг-мікс, управління маркетинговою діяльністюАнотація
Розглянуті та проаналізовані відмінні риси маркетингу у зовнішньоекономічній діяльності в сучасних економічних умовах. Виявлені особливості маркетингу зовнішньоекономічній діяльності як фактору підвищення ефективності діяльності підприємства. Розглянуті стадії стандартизації міжнародного маркетингового комплексу, виходячи з світового досвіду. Зазначено, що в більшості випадків на вітчизняних підприємствах маркетинг зводиться до звичайного збуту. Наголошено на тому, що управління маркетингом вимагає змін через те, що процес залучення ринкових механізмів в виробничу сферу підприємства значно випереджає інтенсивність впровадження безпосередньо у виробництво досягнень науки та техніки. Вирішальне значення для успішної реалізації маркетингової діяльності має організаційна структура маркетингу підприємства, яка займає особливе місце в загальній оргструктурі. маркетинг на сучасному етапі є провідною функціє підприємства, що забезпечує конкурентні переваги, як на внутрішньому ринку, так і на зовнішніх. Запропоновано поетапну модель вдосконалення управління маркетинговою діяльністю підприємства, що обумовлює послідовне перетворення служб маркетингу господарюючих суб’єктів.Посилання
- Гаркавенко С.С. Маркетинг. – К.: Лібра, 2004. – 712 с.
- Каніщенко О.Л. Українська специфіка міжнародного маркетингу / О.Л. Каніщенко // Економіка України. – 2006. - №5. – с. 33
- Маркетинг у зовнішньоекономічній діяльності підприємства. Навчальні матеріали онлайн. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://pidruchniki.com/12590605/marketing/marketing_zovnishnoekonomichniy_diyalnosti_pidpriyemstva
- Мировая экономика и внешнеэкономическая деятельность / С.Ю. Кричевский, М.И. Плотницкий, Г.В. Турбан и др. – Мн.: ООО «Современная школа», 2009. – 664 с.
- Толпежникова Т.Г. Модернизация комплекса маркетинга на примере ОАО «УГМК» / Т.Г. Толпежникова // Теоретичні і практичні аспекти економіки та інтелектуальної власності: Збірник наукових праць. – Маріуполь: ДВНЗ «ПДТУ», 2013. – Вип. 1, Т. 2. – С. 279-282.
- Kotler, Philip & Zaltman, Gerald (July 1971). "Social Marketing: An Approach to Planned Social Change". Journal of Marketing 35 (3). pp. 3–12.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Т. Г. Толпежнікова
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Редакція збірника не несе відповідальності за авторство статей, які друкуються на його сторінках. Суперечки та проблеми в сфері авторського права, що виникають у зв'язку з матеріалами, що публікуються на сторінках збірника наукових праць, вирішуються шляхом прямих переговорів між авторами або третіми особами та авторами. Редакція збірника не втручається в конфлікт інтересів і не несе відповідальності за дії авторів. Якщо суперечка або проблеми в сфері авторського права не можуть бути врегульовані мирним шляхом, автори вирішують їх відповідно до законодавства в судовому порядку.
Редакція збірника перевіряє всі статті на дотримання академічної доброчесності за допомогою технічних застосунків.