ВІДМІННОСТІ МАРКЕТИНГУ ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТА ШЛЯХИ ЙОГО ВДОСКОНАЛЕННЯ
DOI:
https://doi.org/10.31498/2225-6725.30.2015.74170Ключові слова:
маркетингова діяльність, зовнішньоекономічна діяльність, маркетинг-мікс, управління маркетинговою діяльністюАнотація
Розглянуті та проаналізовані відмінні риси маркетингу у зовнішньоекономічній діяльності в сучасних економічних умовах. Виявлені особливості маркетингу зовнішньоекономічній діяльності як фактору підвищення ефективності діяльності підприємства. Розглянуті стадії стандартизації міжнародного маркетингового комплексу, виходячи з світового досвіду. Зазначено, що в більшості випадків на вітчизняних підприємствах маркетинг зводиться до звичайного збуту. Наголошено на тому, що управління маркетингом вимагає змін через те, що процес залучення ринкових механізмів в виробничу сферу підприємства значно випереджає інтенсивність впровадження безпосередньо у виробництво досягнень науки та техніки. Вирішальне значення для успішної реалізації маркетингової діяльності має організаційна структура маркетингу підприємства, яка займає особливе місце в загальній оргструктурі. маркетинг на сучасному етапі є провідною функціє підприємства, що забезпечує конкурентні переваги, як на внутрішньому ринку, так і на зовнішніх. Запропоновано поетапну модель вдосконалення управління маркетинговою діяльністю підприємства, що обумовлює послідовне перетворення служб маркетингу господарюючих суб’єктів.Посилання
- Гаркавенко С.С. Маркетинг. – К.: Лібра, 2004. – 712 с.
- Каніщенко О.Л. Українська специфіка міжнародного маркетингу / О.Л. Каніщенко // Економіка України. – 2006. - №5. – с. 33
- Маркетинг у зовнішньоекономічній діяльності підприємства. Навчальні матеріали онлайн. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://pidruchniki.com/12590605/marketing/marketing_zovnishnoekonomichniy_diyalnosti_pidpriyemstva
- Мировая экономика и внешнеэкономическая деятельность / С.Ю. Кричевский, М.И. Плотницкий, Г.В. Турбан и др. – Мн.: ООО «Современная школа», 2009. – 664 с.
- Толпежникова Т.Г. Модернизация комплекса маркетинга на примере ОАО «УГМК» / Т.Г. Толпежникова // Теоретичні і практичні аспекти економіки та інтелектуальної власності: Збірник наукових праць. – Маріуполь: ДВНЗ «ПДТУ», 2013. – Вип. 1, Т. 2. – С. 279-282.
- Kotler, Philip & Zaltman, Gerald (July 1971). "Social Marketing: An Approach to Planned Social Change". Journal of Marketing 35 (3). pp. 3–12.
##submission.downloads##
Опубліковано
2015-09-03
Як цитувати
Толпежнікова, Т. Г. (2015). ВІДМІННОСТІ МАРКЕТИНГУ ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТА ШЛЯХИ ЙОГО ВДОСКОНАЛЕННЯ. Вісник Приазовського Державного Технічного Університету. Серія: Економічні науки, (30), 68–72. https://doi.org/10.31498/2225-6725.30.2015.74170
Номер
Розділ
Статті
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Т. Г. Толпежнікова

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Журнал використовує ліцензію Creative Commons Attribution 4.0 International (CC BY 4.0).
Це означає, що автори зберігають авторські права та дозволяють іншим:
-
вільно використовувати, змінювати, адаптувати, поширювати статті;
-
навіть у комерційних цілях — за умови зазначення авторства та посилання на джерело.
Повний текст ліцензії: https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.uk
