ОСОБЛИВОСТІ УПРАВЛІННЯ МІЖНАРОДНИМ МАРКЕТИНГОМ НА ВІТЧИЗНЯНИХ ПІДПРИЄМСТВАХ

Автор(и)

  • Ю. С. Печуляк Київський університет туризму, економіки і права м. Київ, Україна
  • Н. О. Іксарова Київський національний торговельно-економічний університет м. Київ, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31498/2225-6725.30.2015.74247

Ключові слова:

маркетинг, міжнародний маркетинг, стратегія, управлінн

Анотація

У статті досліджено сутність міжнародного маркетингу та його особливості.  Визначено відмінності у концепціях міжнародного маркетингу та маркетингу, що застосовується у діяльності підприємств на внутрішньому ринку. Узагальнено підходи до процесу управління міжнародним маркетингом, зокрема розглянуто особливості реалізації окремих функцій управління у сфері міжнародного маркетингу, та розглянуто механізм формування стратегії міжнародного маркетингу підприємства: узагальнено передумови, принципи, ключові засади та стадії прийняття стратегічних рішень у сфері міжнародного маркетингу та формування стратегії. Визначено основні чинники, що впливають на ефективність управління міжнародним маркетингом, до яких віднесено, кваліфікацію трудових ресурсів, рівень готовності підприємства до орієнтації на споживача, рівень проникнення маркетингової орієнтації у інші сфери управління. Розглянуто напрями  вдосконалення даного процесу на вітчизняних підприємствах в контексті реформування відносин українських компаній зі споживачами на внутрішньому та зовнішньому ринках

Посилання

  1. Мак-Дональд М. Стратегическое планирование маркетинга. – СПб., 2007. – 320 с.;
  2. Ламбен Жан-Жак. Стратегический маркетинг. Европейская перспектива. Пер. с французского.-СПб. : Наука, 1996.- XV+589 с.[електронний ресурс]. - режим доступу до ресурсу: http://www.5port.ru/lamben_jan/;
  3. Економічна енциклопедія (у трьох томах). Том 2. Відп. редактор С. В. Мочерний. – К.: Видавничий центр "Академія", 2001. – 848 с.
  4. Крылов Г.Д., Соколова М.И. Маркетинг. Теория и 86 ситуаций: Учеб. Пособие для вузов. - М.: ЮНИТИ-ДАНА, 2009. - 519 с.
  5. Циганкова Т.М. Сучасна парадигма міжнародного маркетингу: дис... д-ра екон. наук: 08.05.01 / Київський національний економічний ун-т. - К., 2004.
  6. Бондаренко И.В., Дубницкий В.И. Современный маркетинг: Учебное пособие. – Донецк: ООО «Юго-Восток, Лтд», 2001. – 354 с.
  7. Бутенко Н.В. Основи маркетингу: підручник — К., 2006. - 317 с.;
  8. Наумова Валерія Сергіївна. Оцінка ефективності стратегії міжнародного маркетингу підприємства: Дис... канд. екон. наук: 08.02.03 / Київський національний ун-т ім. Тараса Шевченка. - К., 2002. - 184арк. - Бібліогр.: арк. 166-175.;
  9. Маркетинг менеджмент. Научное издание /– Донецк: ДонГУЭТ ім. М. Туган-Барановського. 2001. – 594с.;
  10. Моісєєва Н.К., Конишева М.В. Управління маркетингом: теорія, практика, информаційні технології: Учб. посібник / Під ред. Н.К. Моісєєвої. – М.: Фінанси та статистика, 2002. – 304 с.;
  11. Ассэль Г. Маркетинг: принципы и стратегия: Учебник для вузов. – М.: ИНФРА-М, 2009. – 804 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-09-03

Як цитувати

Печуляк, Ю. С., & Іксарова, Н. О. (2015). ОСОБЛИВОСТІ УПРАВЛІННЯ МІЖНАРОДНИМ МАРКЕТИНГОМ НА ВІТЧИЗНЯНИХ ПІДПРИЄМСТВАХ. Вісник Приазовського Державного Технічного Університету. Серія: Економічні науки, (30), 325–332. https://doi.org/10.31498/2225-6725.30.2015.74247