О.M. Shcholokova, O.S. Kostrova. Optimization of sale activity of companies is in modern terms.
DOI:
https://doi.org/10.31498/2225-6725.22.2011.21396Keywords:
ductings of sale, a commodity motion, complex estimation, gps-monitoring systemAbstract
In the work marketings suggestions are developed concerning the complex estimation of ductings of sale, introductions of the gps-monitoring system for metalltrader with the purpose of minimization of charges.
References
- Перелік використаних джерел:
- Котлер Ф. Основи маркетингу./ Ф. Котлер. – М.: Прогрес, 1991 р. – 644 с.
- Маслова Т.Д. Маркетинг: підручник для ВНЗ./ Т.Д. Маслова, С.Г. Божук, Л.Н. Ковалик. – СПб. : Пітер, 2005 р. – 397 с.
- Гаджинський А.М. Логістика : підручник для ВНЗ. / А.М. Гаджинський. – М. : Кніготорг. центр "Маркетинг", 2002. – 408 с.
- Ткалич Д. Система контролю пересування транспорту для вашої компанії.// [електронний ресурс — http://www.metalika.ua/articles/sistema-kontrolya-peredvizheniya-transporta-dlya-vashei-kompanii.html — Загол. з екрану].
- Сорокіна Т. Оцінка ефективності каналів збуту.// [електронний ресурс— http://www.unitcon.ru/articles/view_int_article.php?id=122 — Загол. з екрану].
- Bibliography:
- Kotler F. Marketing Essentials./ F. Kotler. – M.: Progress, 1991 – 644 p.
- Maslova T. D. Marketing: a textbook is for the INSTITUTE of higher./ T.D. Maslova, S.G. Bozhuk, L.N. Kovalik. – SPb. : Peter, 2005 – 397 p.
- Gadzhinskiy A.M. Logistic : a textbook is for the INSTITUTE of higher. / A.M. Gadzhinskiy. – M. : Knigotorg. a center "Marketing", 2002. – 408 p.
- Tkalich D. Sistema to control of movement of transport for your company.// [electronic source — http://www.metalika.ua/articles/sistema-kontrolya-peredvizheniya-transporta-dlya-vashei-kompanii.html — title from a screen].
- Sorokina T. Estimation to efficiency of ductings of sale.// [electronic source —http://www.unitcon.ru/articles/view_int_article.php?id=122— title from a screen].
Downloads
How to Cite
Щолокова, О. М., & Кострова, О. С. (2017). О.M. Shcholokova, O.S. Kostrova. Optimization of sale activity of companies is in modern terms. REPORTER OF THE PRIAZOVSKYI STATE TECHNICAL UNIVERSITY Section: Economic Sciences, (22), 70–73. https://doi.org/10.31498/2225-6725.22.2011.21396
Issue
Section
Статті
License
Copyright (c) 2019 О М Щолокова, О С Кострова

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
The journal uses the Creative Commons Attribution 4.0 International (CC BY 4.0) licence, which means that the authors retain copyright and allow others to freely use, modify, adapt, distribute articles; even for commercial purposes - provided that the authorship and source are indicated. Full text of the licence: https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.uk.
