Вдосконалення процесу управління інноваційним розвитком машинобудівних підприємств.
DOI:
https://doi.org/10.31498/2225-6725.32.2016.105298Ключові слова:
інноваційний розвиток, машинобудування, моделювання, алгоритм, управління, методика.Анотація
Дослідження інноваційного розвитку машинобудівних підприємств показали кризове становище підприємств. Зниження інноваційної активності обумовлено спаду попиту на вітчизняну машинобудівну продукцію, тому як основними ринками збуту були російські ринки. Загострення економічної та політичної ситуації в країні не дає змогу машинобудівним підприємствам розвиватись та бути конкурентоспроможним. Відтак проведення комплексної інноваційної діяльності є вагомим фактором успішної підприємницької ініціативи на машинобудівних підприємствах. Використання моделювання діяльності підприємства є важливою складовою в прийнятті управлінських рішень. Кожна з моделей спрямована на вирішення певних проблемних елементів, що можуть виникнути на підприємстві під час його діяльності. Розроблений методичний підхід до оцінки стану необхідності та можливості інноваційного розвитку машинобудівних підприємств, що розраховується за сукупністю показників, які характеризують основні параметри інноваційної активності підприємства, дозволить визначити рівень інноваційного розвитку різних підприємств, проаналізувати динаміку рівня інноваційного розвитку та на основі цього розробити заходи, спрямовані на покращення ситуації. Заходом щодо прийняття управлінського рішення щодо інноваційної діяльності є розроблений алгоритм.Посилання
- Квасницька Р.С. Аналіз моделей прийняття управлінських рішень// Науковий журнал «Економіка та держава», Київ. - 2013.- №1.- С. 38-40 2. Грудзевич Ю. Характеристика сучасного стану розвитку інноваційної діяльності на машинобудівних підприємствах України / Збірник наукових праць «Економічний часопис Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки», Луцьк. - 2016. - №1. - С. 45-51
- Федулова Л.І. Концептуальні засади управління інноваційним розвитком підприємств // Науковий журнал «Маркетинг і менеджмент інновацій», Суми. - 2014. - №2. - С. 122-135
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Юлія Василівна Бондарук
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Редакція збірника не несе відповідальності за авторство статей, які друкуються на його сторінках. Суперечки та проблеми в сфері авторського права, що виникають у зв'язку з матеріалами, що публікуються на сторінках збірника наукових праць, вирішуються шляхом прямих переговорів між авторами або третіми особами та авторами. Редакція збірника не втручається в конфлікт інтересів і не несе відповідальності за дії авторів. Якщо суперечка або проблеми в сфері авторського права не можуть бути врегульовані мирним шляхом, автори вирішують їх відповідно до законодавства в судовому порядку.
Редакція збірника перевіряє всі статті на дотримання академічної доброчесності за допомогою технічних застосунків.