Direct-mail як ефективний інструмент прямого маркетингу.
DOI:
https://doi.org/10.31498/2225-6725.32.2016.105440Ключові слова:
прямий маркетинг, директ мейл, прямі поштові розсилки.Анотація
У статті розглянуто один з інструментів прямого маркетингу - директ-мейл. За допомогою якого компанія може успішно вибудовувати прямі маркетингові комунікації виробник - споживач. Директ-мейл має величезну силу переконання. Його можна використовувати для дрібних угод і для великих операцій. Директ-мейл був, є і залишиться потужним маркетинговим інструментом. Зроблено наступні висновки: прямі поштові звернення мають значні переваги у формуванні лояльності споживачів, оскільки спрямовані на конкретну цільову аудиторію, використовують індивідуальні звернення до потенційних та існуючих клієнтів, які мають конфіденційний характер; ефективність директ-мейл заходів залежить від правильного вибору цільової аудиторії, актуальності бази даних клієнтів, правильного вибору часу проведення директмейл кампанії та креативності самих звернень до споживачів; основними вимогами до прямого рекламного звернення є: простота, зрозумілість, прозорість, наявність в рекламі прямого звернення до споживача та чітко визначеної позиції товару; директ-мейл дозволяє прибігати як до раціонального, так і до емоційного видів реклами. Технології директ - мейл це потужна зброя у конкурентній боротьбі. За його допомогою можна залучати нових клієнтів, розширювати свій бізнес і отримувати високі доходи.Посилання
- Назайкин А. Медиапланирование на 100%. – М.: Альпина Бизнес Букс, 2007. – 460 с.
- Назайкин А. Медиапланирование. – М.: Эксмо, 2010. – 400 с.
- Неудачи директ-мейл // [ Електронний ресурс] – Режим доступу: http://www.mdmarketing.ru/articles/html/article10182.html
- Иванова К.А. Копирайтинг: секреты составления рекламных и PR-текстов. – СПб.: Питер, 2006. – 160 с.
- Стоун Б., Джейкобс Р. Директ-маркетинг: эффективные приемы. – М.: ИД Гребенникова, 2005. – 616 с.
- Мэллори Ч. Магия директ-мэйл: практическое руководство по организации прямых почтовых рассылок. – М.: ГроссМедиа, 2005. – 112 с.
##submission.downloads##
Опубліковано
2016-09-22
Як цитувати
Маказан, Є. В. (2016). Direct-mail як ефективний інструмент прямого маркетингу. Вісник Приазовського Державного Технічного Університету. Серія: Економічні науки, (32), 197–203. https://doi.org/10.31498/2225-6725.32.2016.105440
Номер
Розділ
Статті
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Євгенія Василівна Маказан

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Журнал використовує ліцензію Creative Commons Attribution 4.0 International (CC BY 4.0).
Це означає, що автори зберігають авторські права та дозволяють іншим:
-
вільно використовувати, змінювати, адаптувати, поширювати статті;
-
навіть у комерційних цілях — за умови зазначення авторства та посилання на джерело.
Повний текст ліцензії: https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.uk
