Direct-mail як ефективний інструмент прямого маркетингу.

Автор(и)

  • Євгенія Василівна Маказан Запорізький національний університет, м. Запоріжжя, Україна, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31498/2225-6725.32.2016.105440

Ключові слова:

прямий маркетинг, директ мейл, прямі поштові розсилки.

Анотація

У статті розглянуто один з інструментів прямого маркетингу - директ-мейл. За допомогою якого компанія може успішно вибудовувати прямі маркетингові комунікації виробник - споживач. Директ-мейл має величезну силу переконання. Його можна використовувати для дрібних угод і для великих операцій. Директ-мейл був, є і залишиться потужним маркетинговим інструментом. Зроблено наступні висновки: прямі поштові звернення мають значні переваги у формуванні лояльності споживачів, оскільки спрямовані на конкретну цільову аудиторію, використовують індивідуальні звернення до потенційних та існуючих клієнтів, які мають конфіденційний характер; ефективність директ-мейл заходів залежить від правильного вибору цільової аудиторії, актуальності бази даних клієнтів, правильного вибору часу проведення директмейл кампанії та креативності самих звернень до споживачів; основними вимогами до прямого рекламного звернення є: простота, зрозумілість, прозорість, наявність в рекламі прямого звернення до споживача та чітко визначеної позиції товару; директ-мейл дозволяє прибігати як до раціонального, так і до емоційного видів реклами. Технології директ - мейл це потужна зброя у конкурентній боротьбі. За його допомогою можна залучати нових клієнтів, розширювати свій бізнес і отримувати високі доходи.

Посилання

  1. Назайкин А. Медиапланирование на 100%. – М.: Альпина Бизнес Букс, 2007. – 460 с.
  2. Назайкин А. Медиапланирование. – М.: Эксмо, 2010. – 400 с.
  3. Неудачи директ-мейл // [ Електронний ресурс] – Режим доступу: http://www.mdmarketing.ru/articles/html/article10182.html
  4. Иванова К.А. Копирайтинг: секреты составления рекламных и PR-текстов. – СПб.: Питер, 2006. – 160 с.
  5. Стоун Б., Джейкобс Р. Директ-маркетинг: эффективные приемы. – М.: ИД Гребенникова, 2005. – 616 с.
  6. Мэллори Ч. Магия директ-мэйл: практическое руководство по организации прямых почтовых рассылок. – М.: ГроссМедиа, 2005. – 112 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-09-22

Як цитувати

Маказан, Є. В. (2016). Direct-mail як ефективний інструмент прямого маркетингу. Вісник Приазовського Державного Технічного Університету. Серія: Економічні науки, (32), 197–203. https://doi.org/10.31498/2225-6725.32.2016.105440

Номер

Розділ

Статті