Інноваційний розвиток підприємництва та його потенціал.

Автор(и)

  • Світлана Олександрівна Білоус-Сергєєва Державний вищий навчальний заклад «Приазовський державний технічний університет», м. Маріуполь, Україна https://orcid.org/0000-0003-0430-0820

DOI:

https://doi.org/10.31498/2225-6725.34.2017.129318

Ключові слова:

інноваційне підприємництво, нелінійність, саморозвиток, стратегія.

Анотація

Підприємництво є особливим видом економічної діяльності, де інновації є основою ефективних факторів взаємозв'язку виробництва в процесі створення комунальних підприємств. Цей процес багато в чому визначається кількістю і якістю природних ресурсів, їх наявністю для використання, обсягом та якісними параметрами основного капіталу, рівнем технології, наявністю трудових ресурсів та їх освітньо-кваліфікаційними характеристиками, попитом на промислові товари та здатністю щоб повною мірою використовувати розширення ресурсів, розподіл можливостей в національній економіці наявних ресурсів для отримання максимальної кількості високоякісних продуктів тощо. Для того, щоб бути ефективним, кожен з цих факторів потребує розвитку досягнень НТП у впровадженні нововведень, які дозволяють створювати інновації та їх практичну реалізацію у вигляді нового продукту, інвестування, забезпечення змін у поколіннях обладнання та технологій, ефективне використання цих інновацій, економічне зростання.

Посилання

  1. 1. Верхоглядова Н. І., Каширнікова І. О. Методичний підхід до визначення інноваційного потенціалу підприємства / Н. І. Верхоглядова, І. О. Каширнікова. – [Електронний ресурс] - Режим доступу: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=2458.
  2. 2. Сиротинська Н. М. Сутність інноваційного потенціалу промислових підприємств / Н. М. Сиротинська // Економічний простір. – 2011. – 55. – с. 255-260.
  3. 3. Ареф’єва О.В., Коренков О. В. Управління потенціалом розвитку підприємства: монографія/ О. В. Ареф’єва, О. В. Коренков. – К.: ГРОТ, 2004.
  4. 4. Ілляшенко С. М. Управління інноваційним розвитком: проблеми концепції, методи: навч. посіб. / С. М. Ілляшенко. – Суми: Університетська книга, 2003.-278 с.
  5. 5. Шипуліна Ю. С. Механізм регулювання економіки.-2008.- №3. - С. 58-63.
  6. 6. Чухрай Н. Формування інноваційного потенціалу підприємства: маркетингове і логістичне забезпечення: монографія/ Н. Чухрай. – Львів: Вид-во НУ «Львівська політехніка», 2002.
  7. 7. Фарат О. В., Русин-Гриник Р. Р. Формування структури інноваційного потенціалу підприємства та особливості управління його розвитком/ О. В. Фарат, Р. Р. Русин-Гриник.- [Електронний ресурс].- Режим доступу: http://ena.lp.edu.ua:8080/bitstream/ntb/18782/1/57-273-278.pdf
  8. 8. Гриньов А. В. Оцінка інноваційного потенціалу підприємства / А. В. Гриньов // Проблеми науки. — 2003. — № 12. — С. 12—17.
  9. 9. Краснокутська Н. С. Потенціал підприємства: формування та оцінка: [навч. посіб.] / Н. С. Краснокутська. — К.: Центр навчальної літератури, 2005. — 352 с.
  10. 10. Богма О. С. Сутність інноваційного потенціалу підприємства/ О. С. Богма. [Електронний ресурс] - Режим доступу:- http://web.znu.edu.ua/herald/issues/2011/eco_2011_1/2011_1/012-15.pdf

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-09-28

Як цитувати

Білоус-Сергєєва, С. О. (2017). Інноваційний розвиток підприємництва та його потенціал. Вісник Приазовського Державного Технічного Університету. Серія: Економічні науки, (34), 320–326. https://doi.org/10.31498/2225-6725.34.2017.129318

Номер

Розділ

Статті