НАПРЯМКИ КРЕАТИВНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ НА ОСНОВІ СИСТЕМИ ЗБАЛАНСОВАНИХ ПОКАЗНИКІВ

Автор(и)

  • Maryna Kravchenko ДВНЗ «ПДТУ», м. Маріуполь, Україна https://orcid.org/0000-0003-2185-178X
  • Oleksiy Levchenko ПВНЗ «Європейський університет», м. Київ, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31498/2225-6725.36.2018.169035

Ключові слова:

креативний менеджмент, креативна індустрія, інноваційність, креативні галузі, фінанси, клієнти, внутрішні бізнес-процеси, навчання і розвиток.

Анотація

Актуальність дослідження обумовлена важливою роллю мотивування персоналу в менеджменті та забезпечення гнучкості відповідно до внутрішніх і зовнішніх змін. Предметом дослідження є елементи, принципи, а також методи креативного мислення і підходи до сучасного мотиваційного менеджменту. Досліджено, що в креативній економічній теорії та практиці, є категорії «креативний менеджмент», «креативна індустрія», визначено, що питання розвитку креативних індустрій на національному рівні становить значний науковий інтерес і стає предметом звіту в країнах ЄС. Акцентовано, що креативне мислення дає змогу змінити бачення стандарту, бачення світу, а також дає можливість новому мисленню, новим ідеям. Зазначено, що креативний  менеджмент можна трактувати, як систему управління знаннями, процесами. Розглянуті напрямки формування креативного менеджменту. Обґрунтовано, що ефективна робота креативного менеджменту залежить від розвитку креативного сектора економіки  та базується на концепції креативності на особистому, груповому, організаційному, національному та глобальному рівнях. Ефективність рішень керівництва тісно пов’язана з  проблемою необхідності у виділенні  з потоку інформації  необхідного фрагменту, який дозволить керувати підприємством. Вирішується дана проблема за допомогою збалансованої системи показників. Відповідно до методології системи збалансованих показників, всі цілі діляться на чотири проекції пов’язані між собою: «Фінанси», «Клієнти», «Внутрішні бізнес-процеси», «Навчання і розвиток». Кожна з проекцій містить ряд показників і характеризує підприємство: коефіцієнт рентабельності, коефіцієнт абсолютної ліквідності, коефіцієнт фінансової незалежності, кількість постійних клієнтів, кількість нових клієнтів, відсоток клієнтів, які звернулись повторно. Таким чином, система дає можливість керівництву інший сучасний інструмент управління, який дозволить оцінити критичні  параметри не тільки поточного, але й майбутнього розвитку підприємства. У висновку дослідження визначено роль і вплив застосування методики системи збалансованих показників на підприємстві, а також оцінюються переваги, які надає система управління менеджменту.

Посилання

  1. 1. Luk’yanenko D.G. Paradigms of economic knowledge and knowledge of the strategic economic development / D.G. Luk’yanenko, OD Luk’yanenko, O.S. Doroshenko // M№19. - p.5-26.

    2. Cook P. Creative brings money / Peter Cook; translated from English by S.S. Gurinovich. - Minsk: Grevtsov Publisher, 2007. - 384 p.

    3. Shahid Y. From creativity to innovation // Educational issues. - 2007. - №4. - P.159-172.

    4. Measuring the economic contribution of cultural industries: A review and assessment of current methodological approaches // UNESCO, 2009 [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://uis.unesco.org/sites/default/files/documents/measuring-the-economic-contribution-of-cultural-industries-a-review-and-assessment-of-current-methodological-approaches-en_1.pdf

    5. Rating of the competitiveness of economies of the world - 2017/2018. More details on the link https://uteka.ua/publication/news-14-delovye-novosti-36-rejting-konkurentosposobnosti-ekonomik-stran-mira---20172018

    6. The Global Innovation Index 2017 Innovation Feeding the World https://www.wipo.int/edocs/pubdocs/en/wipo_pub_gii_2017.pdf

    7. TOP-25 countries in the global ranking of creativity https://www.culturepartnership.eu/article/global-creativity-index-2015

    8. Vaykok M. А. A balanced system of indicators for assessing the effectiveness of the industrial enterprise / M. A. Vaykok. - K .: "Actual issues of the economy." - № 7 - 2013 - p. 212.

    9. Kovbatyuk M.V., Obruntuvannya system and indicators of the rating of assessments of water transport enterprises / M.V. Kovbatyuk, I. І. Strelok-Summy: Biznesform. - № 9 - 2013.

    10. Indicators of the victorist possession of rearrangements and adaptations for the demonstration of a given commitment to the product. [Electronic resource] - Primary materials online - Access mode:. http://pidruchniki.com/75476/agropromislovist/pokazniki_vikoristannya_obladnannya_pererobnih_

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-08-28 — Оновлено 2023-12-07

Версії

Як цитувати

Kravchenko, M., & Levchenko, O. (2023). НАПРЯМКИ КРЕАТИВНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ НА ОСНОВІ СИСТЕМИ ЗБАЛАНСОВАНИХ ПОКАЗНИКІВ. Вісник Приазовського Державного Технічного Університету. Серія: Економічні науки, 1(36), 59–67. https://doi.org/10.31498/2225-6725.36.2018.169035 (Original work published 28, Серпень 2018)

Номер

Розділ

Статті