Особливості маркетингу на підприємствах електроенергетики
DOI:
https://doi.org/10.31498/2225-6725.24.2012.21362Ключові слова:
промисловий маркетинг, електроенергетика, промисловість, паливно-енергетичний комплексАнотація
У статті розглянуто особливості маркетингової діяльності на підприємствах паливно-енергетичного комплексу; виділено основні проблеми даної сфери; розроблені маркетингові рекомендації щодо сунення цих проблем
Посилання
- Зозулев А.В. Промышленный маркетинг: рыночная стратегия : учеб. пособие / А.В. Зозулев. – К. : Центр учебной литературы, 2010. – 576 с.
- Маркетинговые исследования, обзор рынка электроэнергетики [Электронный ресурс].- Режим доступа: http://www.marketing-ua.com.
- Менеджмент и маркетинг в электроэнергетике : учеб. пособие для вузов / А.Ф. Дьяков [и др.]. – 2-е изд., перераб. и доп. – М. : 2005.
- Аналитика рынков. «Hagler Bailly Consulting» // ЭСКО. - 2002. - №10. – Октябрь.
- Гончарук А. Об эффективности распределения электроэнергии в Украине / А. Гончарук // Экономика Украины. – 2007. – № 4. – С. 28-35.
##submission.downloads##
Як цитувати
Щолокова, О., & Павленко, К. (2014). Особливості маркетингу на підприємствах електроенергетики. Вісник Приазовського Державного Технічного Університету. Серія: Економічні науки, (24). https://doi.org/10.31498/2225-6725.24.2012.21362
Номер
Розділ
Статті
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 О.М. Щолокова, К.І. Павленко

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Журнал використовує ліцензію Creative Commons Attribution 4.0 International (CC BY 4.0).
Це означає, що автори зберігають авторські права та дозволяють іншим:
-
вільно використовувати, змінювати, адаптувати, поширювати статті;
-
навіть у комерційних цілях — за умови зазначення авторства та посилання на джерело.
Повний текст ліцензії: https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.uk
