Ефективність ярмарочно-виставочної діяльності.
DOI:
https://doi.org/10.31498/2225-6725.22.2011.21393Ключові слова:
ярмарочно-виставкова діяльність, оптимальні параметри, ефективність, підприємство.Анотація
У статті розглянуто цілі та задачі ярмарочно-виставкової діяльності. Приведено оптимальні параметри проведення ярмарків і виставок, а також кількісна оцінка цього виду діяльності. Розрахована ефективність ярмарочно-виставкової діяльності підприємства.
Посилання
- Список использованных источников:
- Критсотакис Я.Г. Торговые ярмарки и выставки. Техника участия и коммуникации / Я.Г. Критсотакис. – М. : Ось – 89, 2006. – 224 с.
- Куркина Н.И. Оценка эффекта ярмарочно-выставочной деятельности / Н.И. Куркина. – М. : Ось – 89, 2006. – 136 с.
- Федько В.П. К вопросу формирования региональной программы выставочно-ярмарочной деятельности и ее эффективности / В.П. Федько, Н.И. Куркина // Корпоративные системы. – 2002. – №4.
- Bibliography:
- Kritsotakis Y. Point-of-sale fairs and exhibitions. Technique of participation and communication. 224p. (Rus.)
- Kurkina N. Estimation of effect of fair-exhibition activity. 136p. (Rus.)
- Fedko V. To the question of forming of the regional program of exhibition-fair activity and its effi-ciency. (Rus.)
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 О О Ликін, О В Швецов

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Журнал використовує ліцензію Creative Commons Attribution 4.0 International (CC BY 4.0).
Це означає, що автори зберігають авторські права та дозволяють іншим:
-
вільно використовувати, змінювати, адаптувати, поширювати статті;
-
навіть у комерційних цілях — за умови зазначення авторства та посилання на джерело.
Повний текст ліцензії: https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.uk
