МЕТОДИКА ОЦІНКИ ПЕРСОНАЛУ ПРИ ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА

Автор(и)

  • В. В. Гончар Державний вищий навчальний заклад «Приазовський державний технічний університет» м. Маріуполь., Україна

DOI:

https://doi.org/10.31498/2225-6725.30.2015.74248

Ключові слова:

людський капітал, оцінка персоналу, життєвий цикл підприємства, управлінський потенціал.

Анотація

Дослідження виявило, що в сучасних умовах господарювання підпри­ємств людський капітал грає важливу трансформаційну роль. Людський капітал виступає в якості трудового, управлінського персоналу та споживачів продукції. Методи, які лежать в основі аналітичного інструментарію оцінки персоналу, можна узагальнено розділити на чотири групи: загальнонаукові; кількісні; якісні; комбіновані. На основі аналізу зарубіжного досвіду оцінки персоналу запропоновано розширення методик оцінки на вітчизняних промислових підприємствах за рахунок використання концепції життєвих циклів підприємства І. Адізеса. Запропонована поетапна методика проведення оцінки персоналу, яка складається з одинадцяти фаз, кожна з яких сфокусована на одному з аспектів діяльності підприємства. Ці фази є частинами системного підходу, що дозволяє привести компанію на етап «Розквіт» на її життєвому циклі. Ключовим фактором успіху на цьому шляху є добір управлінської команди за принципом компліментарності, здатність зібрати свідомих та самостійних людей і створити умови для їх ефективної роботи.  Аналіз діяльності металургійних підприємств України показав, що більшість з них находиться на стадії зрілості, а деякі близькі до стадії занепаду. Керівникам металургійних підприємств насамперед потрібно приділяти увагу фінансово-економічній стратегії розвитку,  перегляду стадій на яких починаються процеси навчання, стимулювання та мотивування персоналу

Посилання

  1. Борщ В.И. Аналитический инструментарий оценки эффективности систем управления предприятием в инновационной экономике / В.И. Борщ // Праці Одеського політехнічного університету: Наук. та наук.-виробнич. збірн. – Одеса, 2012. – Вип. 2(39). – 346 с. – С. 318-325.
  2. Гончар В.В. Управління системою стратегічних змін в діяльності підприємств: проблеми формування, розвитку та використання: монографія / В.В. Гончар. – Маріуполь: ДВНЗ «ПДТУ», 2014. – 280 с.
  3. Колосок В. М. Методологія розвитку стратегічного управління великих промислових підприємств: монографія / В. М. Колосок. Маріуполь: ДВНЗ «ПДТУ», 2012. – 247 с.
  4. Адизес И. Управление жизненным циклом корпорации / И. Адизес: пер. с англ. – СПб.: Питер, 2007. – 384 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-09-03

Як цитувати

Гончар, В. В. (2015). МЕТОДИКА ОЦІНКИ ПЕРСОНАЛУ ПРИ ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА. Вісник Приазовського Державного Технічного Університету. Серія: Економічні науки, (30), 333–341. https://doi.org/10.31498/2225-6725.30.2015.74248