ІНТЕГРОВАНА СИСТЕМА УПРАВЛІННЯ ІННОВАЦІЯМИ В МАРКЕТИНГОВІЙ ТОВАРНІЙ ПОЛІТИЦІ ПІДПРИЄМСТВ
Abstract
Мета. Розробити інтегровану систему управління інноваціями в маркетинговій товарній політиці.
Методика. Розроблено інтегровану систему управління інноваціями в маркетинговій товарній політиці, яка охоплює такі системи: управління маркетинговими товарними інноваціями, систему інновацій у маркетинговій товарній політиці, управління стратегічними змінами під час впровадження інновацій у маркетинговій товарній політиці, управління товарними інноваційними ризиками. Визначено, що система управління маркетинговими товарними інноваціями включає підсистеми планування, впровадження та контролю маркетингових товарних інновацій; система інновацій у маркетинговій товарній політиці включає підсистеми інновацій у сфері управління якістю, товарним асортиментом, життєвим циклом товарів, упаковкою товарів, торговельними марками, позиціонуванням товарного портфеля, підсистему екологічних інновацій; система управління стратегічними змінами під час впровадження інновацій у маркетинговій товарній політиці включає підсистеми розробки і впровадження стратегічних змін, управління опором інноваціям у маркетинговій товарній політиці, реагування й адаптації; система управління товарними інноваційними ризиками включає підсистеми моніторингу, ідентифікації, аналізу та нівелювання товарних інноваційних ризиків.
Результати. Складні умови господарювання вимагають від підприємств пошуку нових механізмів управління всіма сферами, зокрема й управління інноваціями в маркетинговій товарній політиці. Використання інтегрованого підходу до управління інноваціями в маркетинговій товарній політиці та впровадження відповідної інтегрованої системи може забезпечити довгостроковий успіх підприємств у сфері управління маркетинговими товарними інноваціями, знизити ризикованість впровадження інновацій у маркетинговій товарній політиці. Наголошено на необхідності подальших досліджень у напрямку розробки стратегій управління інноваціями в маркетинговій товарній політиці.
Наукова новизна. Запропоновано визначення, склад та характеристику елементів інтегрованої системи управління інноваціями в маркетинговій товарній політиці.
Практична значущість. Практична значущість статті полягає в розробці рекомендацій щодо використання інтегрованої системи управління інноваціями в маркетинговій товарній політиці торговельними підприємствами.
Ключові слова: інтегрована система управління інноваціями в маркетинговій товарній політиці, маркетингові товарні інновації.References
Балабанова Л.В. Маркетингова товарна політика в системі менеджменту підприємств: моно¬графія / Л.В. Балабанова, О.А. Бриндіна. – Донецьк: ДонДУЕТ, 2006. – 230 с.
Balabanova, L.V. and Bryndina, O.A. (2006), Mar¬keting commodity politics in the management system of enterprises. Monograph, Donetsk, Ukraine.
Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу : монографія / За ред. С.М. Ілляшенка. – Суми: Універ-ситетська книга, 2008. – 615 с.
Illyashenko, S.N. (2008), Marketing of innovations and innovations in marketing. Monograph, “University book”, Sumy, Ukraine.
Полонська Л.А. Інноваційна політика торговель¬них підприємств: монографія / Л.А. Полонська, Н.В. Лохман. – Донецьк: ДонНУЕТ, 2009. – 221 с.
Polonska, L.А. and . Lokhman, N.V. (2009), Innovative politics of trade enterprises. Monograph. Donetsk, Ukraine.
Published
Issue
Section
License
1. Автор надає Журналу право на використання Твору наступними способами:
1.1. Використовувати Твір шляхом опублікування його в науковому журналі «Вісник Донецького національного університету економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського (серія «Економічні науки») мовою, що погоджена Автором і Журналом.
1.2. Переробляти, адаптувати або іншим чином змінювати Твір без порушення суті змісту.
1.3. Журнал має право довести Твір до загального відома, у т.ч. розміщення Твору повністю або частково в мережі Інтернет на веб-сторінці наукового журналу та інших інформаційних ресурсах.
2. Журнал має право встановлювати умови прийому і опублікування Твору в збірнику. Редколегії належить виняткове право відбору або відхилення матеріалів. Матеріальний носій рукопису поверненню не підлягає.
3. Автор заявляє, що:
- він є автором (співавтором) Твору;
- авторські права на даний Твір не передавались раніше та не будуть передані в майбутньому третім особам;
- даний Твір не був раніше опублікований та не буде опублікований в іншому виданні до публікування його Журналом;
- він не порушив права інтелектуальної власності інших осіб. Якщо у Творі наведені матеріали інших осіб, за виключенням випадків цитування в обсязі, виправданому науковим, інформаційним або критичним характером Твору, використання таких матеріалів здійснюється Автором з дотриманням норм законодавства;
- він отримав усі необхідні дозволи на використання результатів, фактів та інших перейнятих матеріалів, правовласником яких є не він.
4. Автор надає згоду на передачу Журналом його особистих даних:
- прізвище, ім'я, по батькові;
- відомості про наукову кваліфікацію (науковий ступінь, вчене звання);
- відомості про місце роботи та посаду;
- контактні дані авторів.