Новий вектор спрямування професійно-орієнтованої підготовки фахівця еколога

Автор(и)

  • Г. В. Тітенко Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, Україна
  • А. Н. Некос Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, Україна
  • Н. В. Максименко Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, Україна
  • Н. Б. Краченко Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, Україна

Ключові слова:

еколого-економічний світогляд, еколог, вища освіта, навчальні елементи, нормативні навчальні дисципліни

Анотація

Розвиток еколого-економічного світогляду майбутнього фахівця еколога є одним з непрямих критеріїв якості вищої освіти. Саме еколого-економічна складова у підготовці еколога з вищою освітою може суттєво позитивно вплинути на забезпечення їх конкурентоспроможності  на ринку праці. Дії, спрямовані на попередження або послаблення впливу потенційних небезпек, які загрожують довкіллю, можливо досягти шляхом формування у майбутніх фахівців всіх напрямів діяльності еколого-економічної свідомості, яка є комплексом уявлень, теорій і емоцій, що відображують проблеми співвідношення суспільства і природного середовища в плані їх оптимальної взаємодії. 

Біографії авторів

Г. В. Тітенко, Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна

кандидат географічних наук, доцент

А. Н. Некос, Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна

кандидат географічних наук, доцент

Н. В. Максименко, Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна

кандидат географічних наук, доцент

Посилання

Болонський процес. Документи / Укладачі: Н. І. Тімошенко та інш. – К.: Вид-во Європ. ун-ту, 2004. – 169 с.

Галузевий Стандарт Вищої Освіти України. Освітньо-кваліфікаційна характеристика підготовки бакалавра напряму 0708 „Екологія”.– Київ,2003. –87с.

Галузевий Стандарт Вищої Освіти України. Освітньо-професійна програма підготовки бакалавра напряму 0708 „Екологія”. – Київ, 2003. – 116 с.

Навчальні програми нормативних дисциплін освітньо-професійної програми підготовки бакалавра за напрямом „Екологія”: Навчальне видання. С грифом МОН України / За ред. проф. В. Ю. Некоса та проф. Т. А. Сафранова. – Х.: ХНУ імені В.Н. Каразіна, 2005. – 158 с.

Демешкант Н.А. Екологічна освіта та виховання як важливі складові фомування майбутнього фахівця // Проблеми освіти: Наук. зб. Кол.авт. – К.: Інститут інноваційних технологій і змісту освіти МОН України, 2008. – Вип. 55. – С.137 – 141.

Неперервна професійна освіта: філософія, педагогічні парадигми, прогноз: Монографія/ В. П. Андрущенко, І.А.Зязюн, В. Г. Кремень та ін.. / За ред. В.Г. Кременя. – К.: Наукова думка, 2003. – 853 с.

Лукьянова Л. Б. Екологічна освіта у контексті концепції стійкого розвитку Проблема формування ціннісних орієнтирів професійної діяльності: Зб. Наук. Праць / за заг. ред. Г. Є. Гребенюка. – Х.: Стиль Іздат, 2005. – С.144 – 154.

Кобилянський В. А. Экология и экологическое образование // Философия экологического образования [Монография] / Под общей ред. И.К.Лисеева. М.: Прогресс-Традиция, 2001. – С. 185 – 209.

##submission.downloads##

Опубліковано

2014-03-31