ЗНАКОВІСТЬ ЯК СУТНІСТЬ СУЧАСНОЇ ХУДОЖНЬОЇ КАРТИНИ СВІТУ
DOI:
https://doi.org/10.32461/2226-3209.2.2014.137931Ключові слова:
культура, особистість, свідомість, позасвідоме, художня картина світу, буттяАнотація
На сучасному етапі існує тенденція формування художньої картини світу на підґрунті знакової реальності, а отже, зрушення її від об’ємності до одномірності. Уже в середині ХХ століття вчені висловлювали занепокоєння тим, що така тенденція стрімко поширюється, охоплюючи найрізноманітніші сфери буття. Йдеться вже про одномірність культури, особистості й, відповідно, художньої картини світу. На підставі різноаспектного аналізу проявів художньої культури автор виділяє її ключові напрямки, як-от: естетизація, уніфікація, порушення балансу між елітарним та масовим у культурі, а також вплив реклами, телебачення й інтернету на формування художньої картини світу.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
3.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи.