ПРОБЛЕМИ ОСВІТИ В КОНТЕКСТІ ІДЕЙ "ФІЛОСОФІВ СПІЛКУВАННЯ"

Автор(и)

  • Mykola Fedorenko Національна музична академія України імені П.І.Чайковського, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32461/2226-3209.2.2013.137954

Ключові слова:

освіта, діалог, спілкування, вчитель, тестування, літературна комунікація

Анотація

У статті здійснюється спроба розглянути проблеми освіти крізь призму ідей "філософів спілкування", пізнавально-методологічні настанови яких вбачають у діалогічному принципі засіб осягнення та вирішення зазначених проблем. З огляду на визначальну для даної філософської течії сферу, означену міжособистісними стосунками, взаємозв’язками Я і Ти у педагогічних стосунках, аргументується, зокрема, теза про особливу значущість постаті вчителя як медіатора у стосунках учня з навколишнім світом.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-10-25

Номер

Розділ

Відгуки. Рецензії. Повідомлення