СУЧАСНА МУЗИЧНА ТВОРЧІСТЬ ЯК ПРЕДМЕТ НАВЧАННЯ

Автор(и)

  • Anna Nowak доктор мистецтвознавства, професор, проректор Музичної академії (Бидгощ, Польща), Польща

DOI:

https://doi.org/10.32461/2226-3209.2.2016.138512

Ключові слова:

сучасність, композиторська творчість, система музичної освіти, індивідуалізм, плюралізм, глобалізм

Анотація

Мета роботи. У контексті уявлень про сучасну культуру, атрибутами якої виступають індивідуалізм, плюралізм та глобалізм, визначити специфіку музичної композиторської творчості, а згідно з цим – місце залучення до неї в системі музичної освіти. Методологічна основа: філософсько-соціологічні дослідження Е. Тоффлера, Н. Хомскі, М. Бердслейя творчої діяльності як єдиного орієнтиру в полярностях індивідуалізму – глобалізму. Наукова новизна – оригінальність постановки проблеми академічної музичної освіти як кардинального наближення предмета навчання до сучасної композиторської творчості. Bисновки. Комунікаційному глобалізму сучасного світу покликана відповідати система музичного навчання, в якій сучасна композиторська творчість повинна займати провідне місце серед зосередження креативних можливостей музиканта-фахівця, психологія якого сформована альтернативами індивідуалізму, вибору та плюралізму засобів спілкування з соціумом. 

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-08-29

Номер

Розділ

Відгуки. Рецензії. Повідомлення