ВІРТУАЛЬНА КУЛЬТУРА В ЕПОХУ ПОСТМОДЕРНУ: ТУРИСТСЬКІ ПРАКТИКИ

Автор(и)

  • Liubov Bozhko кандидат історичних наук, доцент, доцент Харківської державної академії культури, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32461/2226-3209.4.2016.138560

Ключові слова:

віртуальна культура, постмодернізм, посттурист, віртуальна спільнота, віртуальний туризм, каучсерфінг

Анотація

Мета роботи. У соціокультурних практиках туризму повною мірою відображаються процеси, викликані постмодернізмом як культурою й особливим типом мислення та світосприйняття. Метою дослідження є окреслення трансформацій, які відбуваються з практиками туризму в сучасній постмодерній культурі під впливом мережевих технологій віртуального світу. Методологія дослідження ґрунтується на культурологічному підході із застосуванням історико-логічного методу. Зазначений методологічний підхід дає змогу розкрити та піддати аналізу віртуальні тури- стські практики  як нову форму культурних відносин. Наукова новизна полягає у тому, що деякі нові туристські практики розглянуті як продукт постмодернізму, що виник в умовах широкого розповсюдження мережевих технологій і віртуальної реальності. Висновки. На сьогодні ще не відомо, які культурні ефекти втримує у собі віртуальний туризм і віртуальні туристичні спільноти, однак їх розвиток − закономірний процес. Їх поява зумовлена, з одного боку, наявні- стю системи комп’ютерних комунікацій, під впливом яких змінюється сприйняття світу, а з іншого − формуванням вір- туальної культури, під впливом якої народжується новий тип туриста з особливими потребами і особливою поведін- кою. Соціальні туристичні спільноти є цінним засобом для здійснення культурного обміну, особистісного та емоційного зростання і розширення зв’язків з іншими людьми. Крім того, такі онлайн-платформи надають простір для людей, які можуть брати участь у формуванні відносин у сферах, які відрізняються від простору комерційного туризму. Ці відно- сини формуються під впливом очікувань і цінностей осіб та створюють культурні реалії.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-03-22

Номер

Розділ

Відгуки. Рецензії. Повідомлення