ТВОРЧА ДІЯЛЬНІСТЬ ОСОБИСТОСТІ У СИСТЕМІ МИСТЕЦЬКОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ: ЄВРОПЕЙСЬКИЙ КОНТЕКСТ

Автор(и)

  • Valeria Shulgina professor of the National Academy of Managerial Staff of Culture and Arts, Україна
  • Svetlana Ryabinko lecturer of the Academic and pop vocal chair, the Institute of Arts, Borys Grinchenko Kyiv University, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32461/2226-3209.1.2017.138587

Ключові слова:

мистецька освіта, мистецька педагогіка, едукація, кредитно-модульна технологія, НАКККіМ, творча діяльність, психологія творчості

Анотація

Мета роботи – аналіз творчої діяльності особистості як основної складової мистецької освіти. Методологія дослідження ґрунтується на застосуванні психологічних та мистецтвознавчих концепцій творчості у розробці сучасної парадигми мистецької освіти. Наукова новизна роботи полягає у компаративному розгляді концепцій творчості як парадигми мистецької освіти та введенні поняття "едукація" як триєдиного процесу засвоєння мистецьких знань, умінь і навичок, естетичного розвитку та творчого виховання особистості. Висновки. З’ясовано, що особливість мистецької педагогіки зумовлена тим, що вона знаходиться на стику науки та мистецтва, оскільки має на меті дослідження процесів навчання і виховання особистості засобами мистецтва. Сучасна теорія української мистецької освіти перебуває на шляху виявлення об’єктивних закономірностей навчання мистецтву, вироблення науково обґрунтованих рекомендацій щодо формування художньо розвиненої культуротворчої особистості ХХІ ст.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-05-18

Номер

Розділ

Відгуки. Рецензії. Повідомлення