Освітня складова культурної парадигми української модерної нації у діяльності постреволюційної еміграції на території Чехословацької Республіки: 20-ті роки ХХ століття

Автор(и)

  • Larisa Doyar кандидат історичних наук, доцент, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32461/2226-3209.2.2017.138623

Ключові слова:

українська політична еміграція, культурна парадигма української модерної нації, Український інститут громадознавства

Анотація

Метою статті є розкриття освітнього контенту в культурній парадигмі української модерної нації, сфор- мульованій празькою групою постреволюційної еміграції, зокрема її есерівським крилом на чолі з М. Ю. Шаповалом. Методологія дослідження грунтується на принципах історизму, всебічності та об’єктивності. Застосовано загальнонауковий діалектичний метод, що забезпечує встановлення причинно-наслідкових зв’язків, а також спеціальні історичні наукові методи: історико-типологічний, історико-системний, історико-порівняльний. У виконанні роботи автор дотримувався принципів аксіологічного та когнітивного підходів. Наукова новизна полягає в актуалізації діаспорівських принципів організації національної освіти у міжвоєнний період, в представленні авторської концепції модерного культурного коду та аналізі компонентів освітньої складової культурної діяльності української еміграції. Висновки узагальнюють отримані результати і містять твердження про визначальну роль Українського інституту громадознавства у реалізації національної освітньої програми поза територіальними межами України.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-11-10

Номер

Розділ

Відгуки. Рецензії. Повідомлення