БАЛЕТНИЙ ТЕАТР ЯК ОБ’ЄКТ КРИТИЧНОГО ОСМИСЛЕННЯ У СУЧАСНІЙ УКРАЇНІ

Автор(и)

  • Alina Pidlypska

DOI:

https://doi.org/10.32461/2226-3209.4.2017.138832

Ключові слова:

критика балету, балетний театр, художня критика, хореографія.

Анотація

Мета роботи – проаналізувати сучасний стан системи критичного осмислення явищ балетного театру в Україні. Методологія. Застосування методів аналізу та синтезу, хронологічного принципу розгляду подій дозволило провести науково об’єктивне дослідження. Наукова новизна статті полягає у виявленні проблем сучасної критики
балетного театру в Україні. Висновки. Традиції критичного осмислення подій балетного мистецтва, закладені в Європі у ХVIII–ХІХ ст., підтримані та розвинуті за радянських часів, продовжені в період незалежності України. Основними проблемами критики балету в сучасній Україні виявились: нечисленність критично-оцінних публікацій з балетного мистецтва; брак професійних критиків хореографічного мистецтва, що знаються на історії вітчизняного та світового балету, розуміють його поступ; перевага анотаційно-рекламних над аналітико-інтерпретаційними виступами у періодиці; фрагментарність висвітлення подій; відсутність спеціалізованого періодичного видання хореографічної тематики; низький естетико-філологічний рівень новітніх інтернет-форм балетної критики (форуми, блоги та ін.). Звернення науковців до проблем критичного осмислення балетного театру сприятиме комплексному аналізу критичнооцінної сфери хореографічного мистецтва, що, у свою чергу, позитивно позначиться на розвитку хореології.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-05-11

Номер

Розділ

Відгуки. Рецензії. Повідомлення