РЕПРЕЗЕНТАЦІЯ ПОСТФОЛЬКЛОРУ В ІНТЕРНЕТ-ПРОСТОРІ: ДО ТИПОЛОГІЇ ЖАНРІВ

Автор(и)

  • Zhanna Denysyuk Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32461/2226-3209.3.2016.138969

Ключові слова:

постфольколор, жанри постфольклору, креолізований текст, меми, демотиватори, фотожаби, карикатури, комікси, гіфарт

Анотація

Метою роботи є дослідження жанрів постфольклору, репрезентованих комунікативними практиками в мережі інтернет. Методологія дослідження полягає в застосуванні аналітичного, культурологічного та семантичного методів для дослідження жанрового різноманіття постфольклору, опосередкованого мережею інтернет. Наукова новизна роботи полягає в класифікації жанрів постфольклору, представленого в інтернет-просторі, на основі виявлення семіотичних особливостей знакових систем текстів. Висновки. В результаті дослідження встановлено, що основними характеристиками жанрів постфолькору, опосередкованих інтернет-комунікативними практиками, є нелінійність, гіпертекстуальність та мультикомпонентність. Окрім вербальних жанрів, відомих у традиційному фольклорі, особливого розвитку набули інші жанри, з переважаю візуальною складовою, які утворюють семіотично ускладнені креолізовані тексти. Твори постфольклору, які формуються внаслідок комунікатив- них процесів спілкування та обміну інформацією, мають переважно розважально-ігрову спрямованість (меми, демотиватори, фотожаби, карикатури, комікси, гіф-арт) та відображають актуальні події і явища суспільного жит- тя, що представляють інтерес і зацікавленість для користувачів мережі.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-10-21

Номер

Розділ

Відгуки. Рецензії. Повідомлення